23.1.2011

Panic!

Otsikko kertoo kaiken. Paniikki, stressistressistressi STRESSIÄ PUKKAA! On neljä viimeistä päivää ollut aika lailla itsensä ylittämistä ja pakertamista toivoen samalla etten leviäisi siitä kaikesta palasiksi. Mut Olen oikein tyytyväinen itseeni kun sain tulosta töistäni. kyllä paljastan sen nytten ehkä hieman ehkä vastentahtoani mutta olen siis Lahjaa/kirjettä vääntänyt Hurtsin jäsenille. (Ja kyllä minä stressaan tälläsistä lol) :D
Ja jooo.. I am a fangirl... ei taija pääsä yli eikä ympäri vaikka yrittäisi.  
Että joo Kati 19.v ja tänä vuonna vielä 20 vuotta tulee täyteen ja mitä teen!? kirjoitan kirjeitä bändille. Hahahha nyt ei kyl moine stressaa/ahista/haittaa minua. Mie elän nyt tässä hetkessä enkä välitä minkä ikäinen olen ja mitä teen. Mut lahjasta en sen enempää kyllä sano kuin et siitä tulee kyl iha ihmeen hyvä! Ja anteeksi kauheasti itsekehuskelu mut teinpähä aika hyvän kirjeen! I'm really proud of myself... oikeasti! :D

Ja en taija jaksaa tehdä mitään alustavaa pläjäystä kyseistä poppoosta ja miks tykkään vaikka alempana uhkasin. Ei riitä aika. Eikä kukaa sitä lukiskaa.. Olisha se omaks iloks ollu iha hauska tehä.

Tässä vain pikaisia kuulumisia. Nyt ei kertakaikkiaan jouda, kun on monta rautaa tulessa ja asioita tekemättä

Mutta palaillaa ensiviikolla :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))