26.12.2010

My Presents

As I promised tässä muutama kuva lahjoista joita sain. Ja tässä ovat ne parhaimmat, tykkään paljon <3

Alice & Nightmare Before Christmast on viimeinkin minun <3 Vaivanloisesti mutta kyllä se pikkuhiljaa Burton -kokoelma on valmis. Ja se Johnny -leffojen keruu onkin sitten vaikeampaa, mutta jonainpäivänä sekin kokoelma on toivottavasti kasassa :P



 Henna yllätti ja osti tämän ihanuuden kanssa. Olen onnesta soikea. :P Veikkaan, kun tämän katson läpi käyn ostamassa heti 2 & 3 kaudenkin kaupasta 50€ sokkarin lahjakortilla, jonka sain siskoltani lahjaks <3


Kummitäti osti Suolakivi valaisimen. Meillä tälläsiä kotona on jo kaksi entuudesta, kun porukat halusivat, mutta nyt onkin sitten oma kivi huoneessa. Onha tuo iha kivan tunnelmallinen... Ja tämän kiven ansioista oman huoneen ilmakin voi sitten olla jopa hengitettävää, lol :D


Tässä nyt muutamia lahjoja niinkuin sanoin. Ei paketteja näin vahetessa tule niinkuin lapsena mutta laatu ratkaisee ja näistä tykkään paljon. Myös käteistä sain vähäsen ja sukkia ja suklaata puoli kiloa. + Hennan tuliainen tallinnasta... kyllä Virulla gaiggi valgenee ja sillein siis ;D Ja tässä pari viikkoa ennen joulua porukat ostivat minulle telkkarin ja DVD -laitteen jotenka se olisi siis heidän lahja minulle tältä vuodelta. Ilman telkkaria olin tässä reilun vuoden, mutta hyvin pärjäsin eikä tehnyt edes kipeää. Mulla kun on tämä rakas tietsikka joka on kirjaimellisesti elämäni valo, jotenka telkkari on siis yksi merkityksetön kapistus mulle nykyään melkein :))

Nyt loppuilta menee varmaan dataillessa. Sisko ja sen mies ovat olleet täällä kohta neljä yötä. Ja on myönnettävä, että miulla menee hermot. Kun en alkupeleissäkään olisi halunnut, että hyö tänne tulevat. Huoh eli ei ole kyl kieltämättä ollut kovin kivaa tässä parina päivänä mutta nuo tuossa saavat kohta lähteä, että pääsen nauttimaan tästä yksinolosta viimeinkin. :P

1 kommentti:

  1. Nightmare Before Christmast, jee mä haluun nähä ton sit kans! :)
    Ja säki sait sokkarille 50 e, mä aion tuhlata kyl omani meikkeihin :D
    Mut toi suolakivi, niiin siisti!!
    -Iiri-

    VastaaPoista

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))