21.12.2010

It's almost Christmas

Kolme yötä enään ja sitten onkin lapsuuden suosikki juhlapäivä! Ja sana lapsuus on valitettavasti laitettava tuohon, kun se ei enää ole lainkaan sama asia näin nykypäivänä. Jaa, että miksikö!? Minä en suoraa sanottuna tiedä lainkaa että miksi. Harmittavaa se on kieltämättä, kun ennen se oli rakas asia  itselle ja sitä odotti kuin kuuta nousevaa ja se tietynlainen ihana  rauhaisa joulufiilis jonka olen aina ennen omistanut... niin on ollut kateissa pari viimeisintä joulua. Todellakin kateissa. Olen valmiiksi mielestäni jo jossian määrin liiankin kyyninen ihminen, joten sen piikkiin tätä ei kai voi pistää. Jotenkin se kaikki täpinä, odotus, joulunkauneus, paketointi, lahjojen osto/saaminen... kaikki tuntuu yhdentekevältä.... jopa ne LAHJATKIN miettikääpä sitä :O Nohnoh ei kai sille sitten voi mitään, mutta toivon, että jonain jouluna tää sama fiilis palaisi... en ainakaan halua uskoa et se on kokonaan kadonnut :))

Tänään oli HYYTÄVÄN kylmä ulkona ja minä pässinä en laittanu talvitakkia kun mittari näytti vain 13 astetta. No olisihan pitänyt tajuta että se iltaan mennessä menee sinne 20-25 asteen paikkeille ja minä JUOKSIN puolet matkasta kotiin tullessani linkkipysäkiltä, kun tuntui että kuolema korjaa 5min päästä jos vitkastelen. Eli nahkatakki EI ollut kovin hyvä idea muistan sen seuraavalla kerralla :D Ja kaupungissa kun siis kävin ostin parit joululahjat kavereilleni ja porukkaa oli paljon kuten arvasinkin. Koskaan ei  lahjojen osto ole mennyt näin myöhään, mut kerrankos sitä :) Pikaisesti käväsin myös Seppälässä, jossa kokeilin kahta mekkoa (mulle on iskenyt joku mekkokausi) ,mutta valitettavasti ne kumpikaan ei oikein istuneen meikäläisen pullamaiseen vartaloon. Hyvä niin, koska ei olisi ollut edes varaakaan :D H&M:llä käväsin kanssa koruosastolla piipahtamassa piti keretä linkkiin ja nappasin kun nappasinkin yltiö söpön rusetti korun. (Ei tosiaan minun tyylistä varmaan monet ajattelevat) , mutta en raaskinyt hyllyynkään jättää. Korun ketju oli lyhyempi ko luulin se vähä harmittaa, koska olisin halunnut että se roikkuisi tuolla tissien alueella ;D Ehkäpä vaihdan siis itse tuohon pidemmän ketjun joskus.

Ja tässä kuva korusta, Ja koska olen laiska niin otin tämän kuvan netistä enkä jaksanu kuvata omaani. Sorry


Tämä päivä on kohta päätöksessään. Enään vain telkkarista tuijottelen kaksi jaksoa C.S.I New Yorkia ja sitten vähä datailua, oleellisesti. 

Seuraavan  kerran postailen tänne varmaankin saamiani joululahjoja. Saa nähdä miten kuvat onnistuvat, kun kamerani alkaa olla siinä vaiheessa, että se elää viimeisiä hetkiään :( Uusi olisi joskus hankittava. Samaan malliin luotan Sonyn Cyper-Shot siis ja tuosta se uusin 14.1 Pixelin varustettu olisi oikein kiva, kun isällä sellainen on jo ja todella hyväksi olen todennut. Ja ei, ei ole varaa järkkäriin... vielä ;D

1 kommentti:

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))