21.2.2011

Paint the sky with Silver Lining

Blogini ulkoasu koki jälleen muutoksen. Ja huomasin, ettei se aiempi muutos saanut loistaa kuin tasan 2 viikkoa, mikä oli aika vähän :D No ei voi mitään, minä kyllästyn nopeasti, ja voihan nuihin vanhoihin ulkoasuihinki palata myöhemmin uudestaan (sen verta kuitenki tykkäsin siitä) Ja Hurtsillä jatketaan. Inspiroidun aina heidän kuvista ja jos jokin mainio osuu silmiini niin lähden siitä työstämään muuta kokonaisuutta :D Olen, kröhöm anteeksi, mutta pakko sanoa, että hiveä pilkunnussia näissä asioissa =D Eli eilenkin meni koko ilta täydellisesti tämän parissa.

Elämänmenoni on hiljaista edelleen, muutoksia tulossa ja mielessäni pyörivät hurjaa vauhtia kesän suunnitelmat. Mennkkö festareille ja minne!? Niistäkään ei loppujenlopuksi ole niin hirveästi tullut tietoa vielä, mutta Pendulum houkuttaisi Provinssissa liiankin paljon. Joulukuussa (!?) kun kyseinen ryhmä oli suomessa niin ei ollut varaa, eikä sitä seuraa varsinkaan niin en yksinkään halunnut lähteä silloin. Mutta festarilipusta/matkoista sun muista en viisti maksaa varmaa nyttenkään, vaikka Pendulum onkin. :(( Toisaalsta System Of A Down olisi kanssa toinen ehdoton vetonaula siellä kanssa. Ja Volbeat joka on kyllä ollu kauan tauolla, ei viimeaikoina ole tultu kuunneltua, mutta seki olisi sellainen joka olisi mukava tsekata jokupäivä :))

Sitten ihan tässä keväällä Turmion Kätilöt Lutakossa. Kelpaa oikein hyvin, koska uusi levy tulossa kohta ja pääsee sitten niitäkin kuulemaan. 3 kertaa kyseinen bändi nähty ja vaikka Kätsyt onkin aina ollut se yksi parhain, niin ei tätäkään tarvitse minun enää "nähdä joka kerta kun on mahdollisuus." Mutta koska uutta matskua tulossa niin pitää sitä mennä tsekkaa!! Sitten sen Sonta Arctica Lutakossa, saa nähdä. Minua ei voisi enää kiinnostaa kyseinen bändi. Mut jos olen rahoissani ja ei ole muutakaan ni voihan jonkun illan viettää keikanparissa ja hyvässä seurassa jos ei muutoin. Voitaa se tylsän perjantai kuitenkin. Myöskin Susannan kanssa on suunnitelmissa mennä katsomaan Jenniä Tampereelle, jos ei Jyväskylään neiti eksy.  Sitä odotan todella paljon! <3 Sitten se Lord of the Rings symphony Tampereella. Heihei täältä vilkuttaa liputon raukka :(( Pakko olis päästä, sillä olisi aikamoinen unelma kerrassaa!

 Sitten olin unohtaa Slipknot Sonispheressä, kuolemahan siellä tulee. :D Minä olen alkanut kaihtamaan festareita ihan muutoinkin ilman noita " kaikkiriehuujahyppiipäälletallauskuolema" bändejäkin. Noh, ehkä se on se tämänhetkinen fiilis. Enkä tiedä mistä tää fiilis on edes ykskaks tullut. Mutta kyllä festareille lähdetään ehdottomasti jos on jotain _aivan_ näitä miun timanttisia artisteja/bändejä jossain. :P

... Ja tuosta pääsemmekin Tuskaan ja Epica tulossa sinne. Mutta voin iloinmielin jopa järkyttää suoraan sanomalla että mie en sinne ole edes halukas menemään. Kyllä, kuulitte oikein, vaikka Epicaa rakastankin. Se ei ole mulle enään se EHDOTON "MUST SEE AGAIN" -bändi. 2 keikkaa minun kohdallani on tarpeeksi. Ja tätäkin seikkaa ajattelin muutaman lauseen verran analysoida. Sillä muutoinkin tämä yhteisnimellä metal -musiikki ei ole sopinut "elämänmenooni" lainkaan jo pidemmän aikaa. Jotenka ehkä sekin jopa "aikakausi" on jäämässä taakse. Kyse ei ole mistään hylkäämisestä. Kyllähän sitä jatkossa näin yleisesti kuuntelen jos haluan tietenkin, ihan niinkuin ennen. :)). Mutta nyt sitä halua ei nimenomaa ole. Mene ja tiedä miksi. Kevyempää tunnelmointia, isoja soundeja ja eeppisyyttä, mutta ilman sitä metallia. Sitten poppia, paljon "never heard" artisteja ja melankolista fiilistelyä jossa on se toivo, ei pelkää synkyttää siis. Näin kuvailisin viimeaikaisten huudattamieni artistien musiikkia muutamilla sanoilla. Olen mielestäni laajentanut makuani todella paljon, mikä aluksi yllätti minut itsenikin aikalailla. Mutta hyvä näin, sillä löydökseni ovat puhdasta rakkautta ja istuneet minun sielunmaailmaani todella hyvin  <3

Tälläistä lötinää tälläkertaa. Olen tässä koittanut miettiä, että mitä mielenkiintoista voisin rustailla tänne ihan omani ja mahdollisten uusien lukioiden mielenkiintoa ylläpitämään. lol. Olen kolunnut pääni puhki moneen kertaan ja totesin yksinkertaisesti, että "Tämänhän blogin idea oli olla satunnaista, keskenkasvuista lötinää = sunnuntaiblogi toisinsanoen" Ja se onkin se mitä olen. Miksikä sitä tuputtamaan tätä täyteen sitä mitä blogeilta ehkä "oletetaan" (Ei niissä ole siis mitään pahaa lainkaan) Eli miksi lähteä samaan mukaan, kun se ei ole sitä lainkaa, mitä minä ihmisenä selvästikkään ole. No olipa taas hyvin järkevästi ja kypsästi ilmaistu, mutta you did get the point, ha!? ;D

Sitten loppuun ensin kaunista tunnelmointa, Of course from Hurts boys <3 
Tälle pitäisi antaa palkinto "paras live esitys/bändi" Sillä sitä se on.


Ja sitten menevämpää kamaa. Pendulum & Witchcraft
 (Hutchcraft, lol, sorry ;D)Ja ihmiset jos vähääkään olette pitäneet bändin uusimmista sinkuista, suosittelen sitä uusinta levyä Immersonia täysin sydämmin. Aivan timanttinen levy <3 Ei pitäis jättää kylmäksi ketään!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))