9.3.2011

Happiest Pretenders

Otsikko ei nyt komppaa minun asiaani lainkaan (yleensä kylläkin) but who cares :D (Ps. pakonomainen tapa olla aina englanninkielinen otsikko. Kun kerran kirjoitit englanniksi sen, niin et pääse siitä eroon, tyhmää) 

Asiaan. Tänään tein sen, mitä olisi pitänyt tehdä jo VÄHINTÄÄNKIN vuosi sitten = Mennä työkkäriin. Siitä ei tosiaankaan sen enempää, hyvin hyvin tylsä aihe kun on. Perjantaina uusiksi ja pietään sormet ristissä että kevään aikana oikeasti saisin jotain työtä! (Ja työkkärin täti oli maailman kivin ihminen. Mutta ehkä tulen sitäkin vihaamaan myöhemmin, mitä ainakin tarinoita olen kuullut :D)

Olin jo varautunut järjettömään vitutukseen ja ärsytykseen siten, että menisin shoppaamaan = lohduttamaan itseäni tuon käynnin jälkeen. No vitutuksilta säästyttiin mutta silti ei olisi Seppälään pitänyt astua jalallakaan. Nyt mulla on KOLME mekkoa, mitkä minä haluan! Ainakin ne kaksi. Hittovie heittäiskö joku 90€ ;))

Sokkarilla ei edelleenkää House 5 kautta ja ANTTILASTA LOPPUNEET. Tää ei voi olla totta. Niin mun tuuria taas kerran :( No uusia odotellessa sitten... edelleen. Mutta ilokseni kuitenkin Sokkarin 50€ lahjakortilla nappasin mukaani:


Meinasin joskus about kuukausi sitten ostaa jo ensimmäisen kirjan, mutta tuo typerä Sokkarin lahjakortti pitää käyttää kerralla, eikä siellä ihme kyllä ollut mitään muuta mitä olisin halunnut. Ihan hyvä sain nämä molemmat sitten samaan aikaan ja pääsen sängynpohjalle makoilee ja lukee näitä. Voi olla että Katin yöunet jää ENTISTÄ vähäisemmiksi. Okei täytyy sanoa kuitenkin, että hävettää, että olen koukussa tähän sarjaan. Ainakin nyt näin sarjan puolella.(Seuraan Amerikan tahtiin jo 2 kautta, joka on about puolessä välissä) Saa nähdä mitä näistä tykkään, olen kuullut paljon hyvää, mutta paljon huonojakin asioita (Elana mm sellane hirvee teinipissis ja blondi kaikenlisäksi) öh...
Sitten myös sellanenkin tarpeellinen ostos kuin nappikuulokkeet. Ja halvimmat mitkä löytyi. En tosiaan jaksa panostaa niihin, kun mun käytössä ne hajoo aivan varmasti vaikka ne oltais tehty muovin sijasta vaikka betonista hittovie :D

Ja kerrankin, kun ajattelin jopa ekan kerran tänne ottaa kuvan ostoksista omalla kamerallani, enkä aina kopioida netistä kuvia (shame on me) Niin en kuollaksenikaan löydä kameran laturiani. tai löydän mutta se erillinen piuhaosa on mystisesti hävinnyt jonnekki. Prkl sentää!

Perjantaina työkkärin jälkeen käyn uusinta shoppausreissulla. Sen verta kauan pyörin Anttilan toptenissä leffoja pyöritellen. Saa nähdä mitä sieltä oikein ostan. Vaihtoehtoja kun oli liikaa! :))

Sitten fiilistelyä. Tämän naisen tuotoksia pariin kertaan olen jo Galleriaankin linkannut, mutta vielä kerran, jos toisenkin the lovely Clare Maguire & Freedom <3


Taidan varmaan olla niitä harvoja, jotka suomen maankamaralla tietävät/kuuntelevat kyseistä naista. Saa nähdä rantautuuko neidin musiikkia joskus Suomenkin radioaalloille soimaan (salaa toivon ettei, mutta saisihan hän saada lisää mainetta, kun ääni kun noin helvetin hieno!) Hyvin kaksipiippuinen juttu hmm...Ja jos joku kuunteli ja ehkä tykkäsi niin eikun kuunteluun uusin Light After Dark -albumi (No sorry :D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))