26.8.2011

Obsessed by Movies

Kuten otsikosta voi päätellä niin joku on käynyt taas Anttilassa ostoksilla. Hmm ja jälleen kerran sitä ennen kävin työkkärin penkillä istuu hurjat 3 minuuttia joka oli varsin syventävä kerrassaa. Joku voisi mulle pistää jonkun porttikiellon topteniin. Tai ainakin jonkun rajan, että kui monta leffaa saan ostaa vaikkapa kuukauden aikana. Nytkin kesän aikana olen ostanut 20 leffaa... No minkäs intohimoilleen voi. Jotkut ostaa kenkiä, minä ostan leffoja ja elän elämäni onnelisena makkarana sohvanperukoilla löhöillen. The end :D

Näistäkin leffoista jälkikäteen kun ne olen jo katsonut niin kaksi olisi voinut jäädä hyvin hyllyyn. Joskus jos raaskin niin voisi alkaa myymään halvalla noita mitä ei tule katsottua. Siinä mielessä luojan _kiitos olen kriittinen leffan ostaja niin ei tule melkei koskaan täyttä hutia jonkun leffan suhteen = Putkikatseinen kusipää kuittaa!

Beetlejuice - Sleepy Hollow - Fear and Loathing in Las Vegas


Burton & Johnny kokoelmat kasvoivat taas kahdella :D tykkään! Sleepy Hollowta on metsästetty ties kuinka monta vuotta ja koskaa ei ole minun silmiin osunut. ja kaksi muuta löydöstä olivat puhtaita vahinkoja. <3


King Kong - Donnie Darko - Vain Koiraihmisille - Bangkok Dangerous

Koska King Kong on vain <3 Ja Donnie Darkoa en olisi koskaa kuvitellut näkeväni iha hyllyssä :O öh mut viimeinpä seki plakkarissa. Kaksi alimmaista tuli ostettua jossain ihme "haluan lisää" höyryissä ja olivat aika kehnoja. Bangkok nyt vielä meni koska toimintaleffat uppoo melkei aina. :)


Ja sitten vielä juuri tässä pari sekunttia sitten sain uuden puhelimen. Edellisestä meni näyttö iha pimeeksi, muuten toimii ja on sen verta vanha malli et sitä ei kannata korjata lainkaa vaa suoraa heittää veslintua silläkin.


En kaipaa mitään yyberkallista, enkä sellaista olisi saanutkaan kun porukat tämän mulle ostivat. taisi vaivaiset 50 euroo maksaa kun oli tarjous (oikeasti sen 80 euroo ja joissakin maksaa vielä 120 euroo mikä on jo iha liikaa kun on vielä vanha malli kyseessä) kunha non soitin ja kivannäköinen niin si olen minä tyytyväinen. Ainut koetus on se et kuinka sujuu tekstaaminen ko kosketusnäyttö on kyseessä (ekaa kertaa käytän) No siihenki si kai oppii ei siinä muu auta :)


Ja sitten viimeiseksi mutta ei _todellakaan vähäsiseksi mulle ilmestyi tälläinen lifesaver viimeviikon aikana piristämään eläämääni... Ja pyöreät 50 päivää enään tuohonkin keikkaan. Jestas tää aika taas vain valuu ja valuu, valuu... What. is. air!? Aaaaah AMEN to that! en edes odota lainkaa... 8))


Are you looking for happiness?
Are you looking for something better?
Do you ever feel emptiness?

Are you scared it's gonna last forever?
Don't give it away, don't give it away

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))