5.4.2011

30 Songs 30 Days = Day 02

Day 02 - your least favorite song

Tämän pitäisi olla aika helppo kysymys, mutta loppujen lopuksi se ei ole. Antakees miun selittää hieman. Ensinnäki minä en ole kuunnellu radiota VUOSIIN enkä koskaan juuri katso Voice tai MTV:tä. Kyllä taitaapa tuo olla päästänsä vialla ja pihalla tuoreimmista hiteistä = kyllä niin olen ja voin myöntää sen iha häpeilemättä. Ja juuri tämän takia en _kuule niitä huonoja biisejä lainkaan. Itse kun kuuntelen koneelta juuri sitä musiikkia mistä tykkään.  Ja joo, on se noloa kuitenkin toisinaan, kun ei tiedä mistään mitään. "ETKÖ SÄ OLE TÄTÄ KUULLUT täähä on jo monta kuukautta vanha biisi" -reaktioita on tullut aika usein kavereilta. Mutta ei se minua haittaa, sen kuin kohautan olkapäitä ja that's all :D

Kyllähän tähä Tähkät ja sun muun Piipityksen biisit olisi voinut laittaa ja porukoide huuattamat iskelmä kanavan biisit ja näin. kyllä noita löytyy sitten kai mutta valitsin nyt tämän tubehitiksi nousseen, järkyttävän paskan biisin.

Rebecca Black - Friday


Ei multa tästä sen enempää rakentavaa vastausta saa kuin, että TURHA. Yhdetekevät sanat  jostain vitun perjantaista jejejee bileet wuhuuu Ihquuu. On kuultu liian usein ja niin... Tarvitseeko mun edes selittää. Ei... Niin kauhea, että itkettää, mutta taidan mä enemmän nauraa :D hohhoijaaa mikä teitä ihmisiä vaivaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))