23.4.2012

Time is running out

...Ainakin siltä kaikki on tuntunut jo pidemmän aikaa. Ajattelin hieman höpötellä asioista jotka nyt ekana pamahtaa mieleen, monet niistä ovat varsin negatiivisiä sillä onni ei ole ollut iha mun puolella tämän viikon ajan. 

Viime maanantaina tuli siis Gagan liput myyntiin ja minen sitten saanutkaan äitiltä rahoja siihen. Ajattelin asian sumplia siten, etten ole vieläkään "Lunastanut" viimevuoden synttärilahjaa, jonka tarkoituksena äiti maksaisi mun parturin (saisin siis valita minkä mestan vaa ja iha semi kalliinki ja sillein) mutta sitten koska aloin jänistämään mun kuontalon muutosta ni se parturi käynti jäi tekemättä ja äiti siitä muistutteleekin aika ajoin. Eli ajattein että äiti voisi ostaa tuon Gagan lipun sitten tuo käyttämättömän parturireissun tilalle, mutta kun asian esitin niin ei kyseinen henkilö ollut mitä parhaimmalla tuulella ja oli se kuuluisa tampooni vinossa jos niin voisi sanoa, äiti ku harvemmin on oikeasti vihainen. 

Eli kaikki meni täysin vituiks toisinsanoen ja se oli heippa mun lipulle. Sitten maanantai aamuna menin keskustaan ostamaan kuitenki Sussulle lippua joka oli värvännyt sen mun hommaksi kun ei itse voisi sitä noutaa ja pidin siitä sitten kiinni vaikken itse omaa lippua saisikaan hankittua. No eipä se Sussukaan sitä saanut kun kenttäliput meni alle KAHDESSA minuutissa! Lähdin sitte lätkimään sieltä lippupisteestä samoin tein,  kun ei hälle niinkuin minullekkaan olisi istumapaikat kelvanneet, kun viime Monster Ball kiertueen keikalla 2010 Hartwalilla istuttiin piippuhyllyllä ja nimenomaan sen kyseisen keikan jälkeen luvattii et mennää kentälle ensi kerralla tää pitää todellakin kokea sieltä lähietäisyydeltä!

Eli viikko alkoi siis toisinsanoen mitä ihanimmin -.- Seuraavaksi lähetin Jyväskylän kaupungin kirjastolle s-postitse hakemuksen et pääsisin päällystää kirjoja. JEII hyvin kehittävää puuhaa eikös niin. Tosin tolla orjapaikalla juuri ei haluaisi mitään hirveetä perseenraatamistakaan tehdä kun hyvitys ei oo samaa luokkaa. Anyway. Tuo kyseinen s-postin osoite sitten lakkas toimimasta ko joku saatana oli saanu mun salasanan tai jotain ja Hotmail automaattisesti pyyhki kaikki tiedot siit enkä mä saa jotain ihme koodia millä saisin sen uusiks käyttööni. eikä kertakäyttö salasankaa saa kun mun puhelinnumero on eri nykyään kuin silloin niin ne ei voi tietää olenko se oikeasti minä. Voi LUOJA adsfagfasg!!!!
Jouduin siis toisella s-postilla tyhmästi selittää tilanteen et se ei toimi enää plaplaaplaaa soittakaa mulle tai ottakaa yhteyttä tän s-postin kautta. Ei ole mitään kuulunut yli viikko jo mennyt. Kesän suunnitelmat alkaa karata käsistä. No Submarineen pitäis toi hakemus vielä laittaa ja jos sinne pääsisin niin taivas repeäisi siinä vaiheessa kun sieltä saa helposti iha kunnon paikanki harjoittelun jälkeen. Fuck yes!

Hmmm mitäs vielä. Aloitin kirjoittamaan tätä alkuviikosta enkä enää muista mitä muuta mun piti tulla valittamaan tänne. So typical.  Hohoijaa. Tässä tää nyt tää ehkä turhanpäiväinen postaus koskaan. Kirjoitan kohta toisenkin ja en halunnut lätkästä sitä tähän samaan syssyyn ko olis ollu vaa sekavaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Hei sinä mahdollinen anonyymi jätäthän nimesi tai nimimerkkisi kommenttiin, Kiitos :))