Tässä epämääräinen läjäys viimeisimmistä hankinnoista. Edelleen muistutan kuvien paskuutta :D Hhaha. Minun piti tehdä keikkapostaus kaikkinee jonotuskuvineen mutta mitenkäs siinä kävi... ei TAASKAAN kuvia kuin keikalta jotka voi kohta nähdä galleriasta Fb:stä sun muista. Elieli ei siis tälläkään kertaan sellaisen kimppuun päästy.
No tässä olisi miun uudet kengät. maksoi 60 euroa mitä en yleensä oikeasti jaksais pulittaa, mutta edeltävänä päivänä kokeilin yli kolmiakymmeniä kenkiä ja kaikki tuntui jalassa iha paskalta tai ei mahtunut tähä elefantti jalkaan. Joteka sitten ko kerranki löytyi jotkin kengät jotka tuntui heti taivaallisen hyvältä jalassan ni ne lähti heti matkaan. (toiset kengät mitkä kokeilin seuraavana päivänä, hyvä tuuri siis)
Sitten ostin kaulakorun Glitteristä vaivaisella viidellä eurolla ja nui näyttävä koru sillä hinnalla oli hyvä löytö! Ei aiemmin ole tultu ostetttua mitään näin näyttävän tyylistä ja ajattelin rikkoa sitten vähä rajaa ja tuo koru on aivan IHANA!! käy miun koko mustaan vaatetukseen kuin nakutettu ja käy sekä juhliin että vaikka baari-iltaankin loistavasti! <3
30kpl hopeisia käsirenkaita H&M:ltä tämäkin viisi euroa eikä tarvinnut kahta sekunttia kauemmin miettiä että ostanko. Näistä aivan salee lähtee värit kuin aiemmista Henkkamaukan koruista mutta se ei haittaa ku hinta oli tosiaan nuin säälittävän pieni!
Leffoja, leffoja vähän leffoja. Kävin lohduttamassa itseäni Anttilassa tuhannen jos toisen kerran tässä maanantaina.
Cry Baby oli ihana yllätys sillä olen sitä katsellut silmä kovana jo ties kuinka kauan! Johnny Depp leffa kokoelma taisi laskujeni mukaa mennä jo yli 20 kpl. ellei jopa 22! Yes Maniin ei tarvitse sen enempää selittelyjä kuin Jim Carrey, en ole vielä nuita sen komedioit alkanut jaksaa vielä ostaa mutta sekin kokoelma ON TÄYNNÄ jokupäivä jos minusta on kyse :D The Lovely Bones on todella ihana elokuva vaikka tuota on haukuttu todella paljon. Pitkähän se on ehkä hidastempinen joillekkin mutta minusta se ontäyttä rakkautta <3 Ja viimeiseksi The Shutter Island (kirjoitettiinkoha se noin?) Tätä en ole vielä nähnyt mutta törkeän paljon hyvää olen kuullut ja traileri oli todella lupaava. Seka Caprio tuppaa osamaan valitsee loistavia elokuvia eli siihen luotan nyttenkin! Ja näihin neljään leffaanki upposi vain 22€
Viimeiseksi mutta ei vähäiseksi Susanna ihanaiseni tässä eräs päivä viime viikolla antoi minulle Jared Leto julisteen jota olen kuolannut jo 3 vuotta hänen seinällään! Susanna hulluna 30STM fanina vähän karsi Marssi tapettiansa seinältä ja päätti antaa tämän sitten miulle. Kiitoskiitos vielä kera <3 Bändistä tykkään todella paljon ja Jared nyt on iha sairaan kuuma eihä sitä käy kieltää, vaikka kyseistä sanaa "kuuma" vihaankin käyttää. Anyways, ilman etä Jarppa on ilman paitaakin niin tuo kuva on vain aivan TAJUTTAMAN hieno <3
Elikkä tälläistä siis tälläkertaa. katsellaa sitte mitä ensikerraalla ilmesty (milloin sekin sitten on)
Mulla itseasiassa ei ole kauheasti näitä biisejä, joista jokin henkilö tulisi mieleen, ainakaan sillein et se pompahtais heti mieleen terävästi. Toisaalta mulla käy eräs biisi viiteen eri kategoriaan ja se kävisi tähänkin, mutta siirrän sen johonkin muuhun päivään vielä. (No ei ainakaan mikään Closer ;D) Mielessäni on kuitenkin yksi ihminen ja yksi biisi, jonka muistan hyvin vieläkin sen hetken. Ja se hetki oli todella utopinen, niin kauniilla tavalla. Kuin olisi herännyt jostain unesta, ja nähnyt ja leijunut samoin tein toiseen maailmaan. (kuulostipa kliseiseltä, lol)
30 Seconds To Mars - Stranger In A Strange Land
Tämä biisi ja tästä tulee mieleen ehdottomasti Sussu = miun hanipööni, todellinen sielunveljeni. ♥ Vuodenvaihteessa, kun kyseinen henkilö oli meillä sen 6 päivää, toistan vielä kuusi MAAILMAN HIENOINTA päivää, niin siinä kello neljän ja aamu kuuden paikkeilla Sussu päräytti soittimesta soimaan tämän. Minähän kuuntelen Marsseja ja kyseisen biisin yleensä skippasin enkä ollut kuin sen 2-3 kertaa kuunnellut. No voin sanoa, että tuntui, kun olisin kuullut sen vasta ensimmäisen kerran. Ja ekoista sekunneistä lähtien olin jo rakastunut. Sinänsä hyvin outoa, että noin kävi, koska se on tosi harvinaista. Ja nytten tuo biisi onkin soitetuin biisi Marsseilta ja Sussu tulee väkisinki jokakerta mieleen, elikkä kiitos kuuluu hälle. Onneksi pistitkin sen biisin pyörimään ja nähtävästi juuri oikealla hetkellä. Sussu hypersupersekopää -Marssi fanina on täs vuosien saatossa hellästi aivopessut miut, vaikkakin koen, että ihan omasta aloitteesta olen tätäkin bändiä alkanut kuuntelee ja tykkäilee kovastikkin. Biisistä vielä sen verra, että siitä on tullut yksi tärkein biisi näin heidän tuotannoltaan ja tätä jaksaa huudattaa aina, ihan oikeasti aina!♥
" I fuck you like a devil " Lause pistää aina hymyillyttää hyvin, HYVIN monesta syystä ;D Sussu Knows..
Tähän olisi hienosti käynyt eräs toinenkin Marssien biisi, samaisen henkilön soittamana, samaisena yönä, mutta säästän sen myöhemmälle erääseen toiseen kategoriaan, jonnekka se käy todella hyvin. :P
Niin ja mitäs tykkäätte uudesta ulkoasusta!? Tulihan sitä väännettyä sen 3-4 tuntia. Sussulta sain, yllättäen hyväksyntäni (Hmm mistäköhän johtuis? Grrrr, Hutchcraftingly amazing Theo maybey the reason?) Itse kun sitä tulee sokeaksi monen tunnin tuijottamisen jälkeen. Ja ps. tuon kuvan "valokeila" on miun tekemä. Jes osaan mä sentään jotain muutakin, kuin leikkiä kontrasteilla. Lolitsekehuskeliapaskaminä.
Ja katsokaan kyseisen herran käsiä/sormia. Sounds creepy I know.... mutta mite jollain voi olla noin kauniit, täydelliset_ kädet. Ja vielä mieheksi. Ja omaksi puollustukseni voin sanoa, että aivan kaikki, siis aivan kaikki muutkin fanit ovat huomanneet saman. Eli kyse ei ole siitä, että minä olisin muka tarkkasilmäinen kaheli, joka huomaa tälläisiä asioita ja tekee niistä ison numeron. =D
Huhhuh! Vilskettä on riittänyt varsinkin näin vuodenvaihteen aikoihin, Kun Sussu siis oli täällä kaiken kaikkiaan 6 päivää. Ja eräät kymppiluokan horoapinatkin eksyivät pitkästä aikaa meille yhdeksi yöksi + viimeisen kunnnon vapa illan kruunasi Iiri ja Henna seurallaan :P Saatiin pari vihaista ilmettä naapurin mieheltä ja ovikellon soitti aamu neljän aikaa naapurin rouvan toimesta. Minkäs sille voi kun aamu 4-6 menee levottomaksi ja väkisinki tulee naurettua kaksi tuntia helposti :D
Ja vaikka tämä on nyt vanha aihe ja jäljessä tulen ni haluaisin vielä palata viimevuoteen ja yhteenvetona sanoa, että ei ollut kovin hääppöinen vuosi. Ehkä huonoin elämäni aikana koskaan. Syitä en ala ladella sen enempää kuin, että oma laiskuus ja jokin itsetunnon romahdus ym pienien ja isojen asioiden soppa ja se tietynlainen paikallaaan oleminen vaikutti tähän huonon vuoden tulokseen siis.
Mutta näen viimevuodessa myös pari SELVÄSTI kirkasta ja hienoa muistoa jotka pompahtaa ylitse muiden (Espanjassa 2kk, Miitti hesassa, Epican keikka, Gaga ja pari muuta special päivää) Nämä hetket/päivät tekivät viimevuodesta siedettävämmän ja ehdottomasti mahtuvat sinne top 10. Joten ei siis läpensä paska vuosi after all :)))
Näistä hyvistä päivistä viimeisin aivan tässä vuoden lopulla with Sussu was amazing!!! Lisää tämmösiä, ja voin kertoa ja myöntää oikeasti käsi sydämmellä etten lähestulkoon koskaan ole nauranut 6 päivän aikana näin paljon ja saman ihmisen kanssa pelkästään :D Juttuja oli liikaa, ja ne oli kamalia, aion olla hyshys näiden ja suhteen visusti :''DD
Ja koska olimme juurtuneen oleellisesti sohvan ääreen jo isoineen täysineen ruokamahojemme kanssa niin katsoimme siis muutaman leffan. (Ja kyllä näistäkin yli puolet on jo entuudesta nähnyt. mikä siinä on kun ei voi koskaan "uusia" leffoja katsoa) :D
Inception. Tämä oli nyt se yksi niistä uusista ja tykkäsin kovasti. Valitettavasti mulla on joskus paha tapa pysäytellä leffaa vähää väliä jos tulee paljon infoa. Ja tässä leffassa tarvitsi kuitenkin muistaa paljon asioita ja sisäistää. Minä, joka vielä omistan lievästi huonon lähimuistin (En muista virallista nimeä) niin juuri luettu asia ei sitten millään jää aina mieleen. Ja tämän takia turhaudun heti jos en hiffaa jotain vaikka juuri oltaisiin selitettykkin asia, jotenka olen todennut tuon aika ajoin stoppaamisen käteväks. Ainoastaa Sussulla meinasi mennä hermot ko taisin tehä sitä vähä turhankin usein. :D Ja tossa sussun hermostuneisuudess kaikisten huvittavinta on se että hänellä on MYÖS tämä täysin sama lähimuisti ongelma ollut aina lapsesta asti niinkuin minullakin :''D kaksi toopea siis toisinsanoen eheh
Pitkästä aikaa tämäkin vollotus leffa :D Olen nainen ja tykkään tästä tajuttomasti. Ja itken kuin kaheli, ei hyvä jumala joka kerta sama :D Alahuuli väpättäen hyvä ettei parkumiseksi mennyt. Siinä sit Sussun kanssa oltiin " joo en mä itke hehheh " ja hermosavut oli paikallaa leffan jälkee kun tärinä ei meinannu loppua. eikä loppunutkaa. eh ööh...
Ja tämäkin kerran aiemmin katsonut. Ostin tämän Juuri Anttilasta viimein. Nyt toisen katselukerran jälkeen totesin et se oli tosiaan oikein kelpo ostos <3 Ja sori mut Hugh Grant on ihana. (On ollut aiemminkin, mut taas sain muistutuksen, että miksi) Tulee kauhea fanityttöily fiilis. Täst en taija koskaan päästä eroon :D Mut tykkään kyl tästäkin leffasta. Oivoi piti joskus suunnitella et kerron kunnolla näistä leffoista mitkä laitan tänne aina, mut ei nyt ole riittänyt halu ja taitoa ilmaista itseään niin, että saisin sepostettua jotain järkevämpääkin selostusta kuin tämä :D
Tämäkin on omassa hyllyssäni ollut jo pidemmän aikaan. Ja mie RRRRAKASTAN näitä "maailmanloppu -leffoja" Vaikka joskus olisikin jotain samaa kuin joissain muissa kanssa leffoissa ni näitä jaksaa AINA katsoa kaikesta huolimatta. Jännitystä riittää, on tuhoa ja epätoivoa, itkua ja iloa ja hyvää huumoria. Jotenki tykkään siitä fiiliksestä minkä usein tälläset leffat saa aikaan, kun karvat nousee pystyyn, kun koko ihmiskuntaa kohtaa vaikeat pelottavat ajat tulevasta, et selvitäänkö me vai ei. On tullut viimeaikoina sellainen tunne et näitä tälläisiä pitää ostaa hurrrrjasti lisää. Tämä oli kyllä hyvin erinlainen kuin muut jotenka plussat sille. Oikein mainio.
Legenda legenda. Ah niin ihana. (edelleen omasta leffahyllystä) Katsoin tämän kyllä veljeni ja sen tyttöystävän kanssa, kun Sussun kanssa ei keretty katsoa. Mutta ajattelin sen tähän saman syssyyn laittaa kun sopii nyt hyvin tuon aiemman leffan seuraks. Mut joo tälle saa nauraa naaman kipeäksi samaan aikaan kun varsinki itse ekan kerran joskus muinoin katsoin ni olin aivan jännityksestä kankea.. ja se niagaran putous mikä tuli siihe loppuun ni on se aika hyvin _yhden leffan kohalta kun niin monta vahvaa fiilistä. Ja jos et ole nähnyt, niin sinulta puuttuu iso aukko yleissivistyksestä :'D
Ja kerta kiellon päälle. Vielä yksi ja viimeinen maailman loppuleffa katsottii nimeltä Deep Impact. Ja omasta hyllystä löytyy tämäkin kappas perkele :D Tässä on kyllä HYVIN samanlainen juoni kuin ylläolevassa minkä tajusin vasta tässä ihan äsken! :O Jotenkin häiritsee että kumpi on matkinut kummalta kun molemmat ilmestnyt sama vuonna -98 Hmmm... No en ala sen enempää spekuloimaan, mutta tässäkin on paljon erinlaisuuksia kuitenkin ja molempien jutut toimivat hyvin, ja koska tälläisistä maailmaloppu leffoista kun voi kaivella jos mitäkin eri puolia mitä käsitellä eritavalla jotenka erinäkökohtia on paljon jotka tekevät näistä kahdesta hyvinki erinlaiset. (Elijah Wood on kyl niin kakarn näköinen, mutta se on kersasta lähtie ollu niin tuitui) Enkä voi uskoa oikeasti et kyseinen henkilö on tämän jälkeen lähtenyt tekee Sormusten Herroja. kun tosiaa tosi nuoren näköinen on tässä :O)
Ja nytkun aloin miettimään en muista puoliakaan, mitä me katsottiin! Paitsi Alice ja Secret window jotka sain tässä joulunaikoina, eikä niiistä tarvinnut enää mainita sen enempiä + joku Sussun leffa jonka nimeä en kuollaksenikaa muista :(
Ja näiiin... ja kuten otsikostakin näkee niin tämä oli eka osa. Toisessa osassa jonka ilmestymisestä en osaa sanoa sen tarkemmin että milloin sen tulee. Koska pitää saada kuvia eka Sussulta ja niitä sitten ajattelin postailla tänne, jos viitsin. Ja otettiin kun OTETTIIN kuva meijän kaikista ruokaostoksista. käytiin nimittäin ekanan päivänä ostaa tyylii 5 päivä ruuat ja saimme ruokalaskuksi melkein 80 euroa. se kertokoot jo siitä että kuinka läskejä me ollaan. :'D
Ja tähän aivan loppuun muutama biisi jota tuli huuatettua. Varsinkin tuo Marssien ihanuus <3 siitä tuli meidän unibiisi. Helvetti että Jared vetää korkealta. Muthui et on hyytävän kaunis, pakahduttava ja sydäntaraastava esitys (on vain livenä esitetty)
Ja sitten tämä oli toinen huuatus ^^ vihaan kylläkin Mileytä. Oikeastaa vihata on liia iso sana mut en PIDÄ. En pidä siit musasta, eikä se ihminenkää järjin kiinnosta/jaksa sitä. No enyway tää biisi on poikkeus kuitenkin. Täs on jotain nii kliseemäistä kylläkin iha biisin alust loppuu mut miun energiataso pompahtaa sataan, kun tämän kuulen... minkäs teet :D Olen hyvin paljo huuattanu eikä vielä kyllästytä. what the fuck!? :D