Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lady Gaga. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Lady Gaga. Näytä kaikki tekstit

25.9.2011

Just another happy Sunday

Sain tuossa eilen tekstiviestin Citymarketin johtajalta ja pyysi minut haastatteluun huomiseksi. :O Olin onnesta soikea ja vähän hämmentynyt, sillä juuri viikko sitten kerrottiin, että en pääsekkään vielä haastatteluun, sillä heidän kaikki harjoitteliat päättivät jatkaa sopimuksiaan. No toisin kävi ja jokin paikka aukesi ja tänään tulin haastattelusta, kourassa heti työsopimus paperit täytettynä! Se olis seuraavat 3kk Palokan Cittaris. Olen ehkä hieman onnellinen koska kotona istumine jo näin pitkään on ollut iha järkyttävä vitutuksen aihe. Toisaalta kuten aina varmaan, olen aivan paskan jäykkänä myös tästä työstä, et miten tuun pärjää ja suoraa 3kk soppari. Toivotaan oikeasti että siel tulee olee iha kivaa, koska muute voi olla vittumaiset 3kk eikä viitti sopimustakaa perua lainkaa koska tartten kokemusta. Huuhhuhh.... ei kai tässä voi kun ootta ja katsoa mitne käy...

Koska olen pr00 kuvajaa ja oli tylsää tänään niin tässä tosi hienolla rakaisella, vinolla, sumuisella teinipeilillä varustettu paska kuva, joka oli muuten iha ihka ensimmäinen kerta :O Not kidding. 


Si vähä pärstälukemaa


Ja lopuksi kävin Kaupasta ostamassa uusimman Demin ja sieltä löytyi tälleinen kiva paperihässäkkä miun seinää koristaa ;)) Kohtakohta 20 päivää <3


Jos sitä illasta tuijottelisi joitakin leffoja, kerranki hyllyssäni odottaa muutama leffa joita en ole vielä saanut aikaisekseni katsottua vaikka ovat lojuneet siellä yllättävän kauan! :O Tähän loppuun si muutaman biisi, koska nämä ovat vain parhautta tällähetkellä!





14.5.2011

Jellonaaat

Loistavaakin loistavampi fiilis on nyt matsin jälkeen, vaikka kiljuin vähää väliä silkasta paniikista näin ensimmäisessä erässä. Sitten Granlundin ilmiömäinen maali helpotti _kummasti :'DD Holyshit mikä matsi! Nyt on ääni paskana ja talo raikui, tämä on se paras asia lätkässä, se HUUTAMINEN ja iloitseminen menestyksestä kotisohvalla perheen voimin! Tämä päivä muutenkin on ollut todella ilontäytteinen eikä perjantai kolmannestatoista päivästä ja sen epäonnesta ollut tietoakaan! 

Sitten minä tosiaan tuossa eilen sain viimeinkin tiedon siitä, että olen saanut harjoittelu paikan Kapphl:ista! Toinen helvetin hieno asia. Valinta kesti kauan ja olin jo aivan varma, ettei mua sinne valita mutta onneksi näin ei sitten käynyt. Siellä sitten olisin ainakin kuukauden ja kesäksikin on muita harjoittelupaikkoja tiedossa ja Kati on sitten kohta viiimeinkin vittu RAHOISSA!!! BUUJEEAAAH

http://www.youtube.com/watch?v=xGnJ8dGn1yY&feature=related

Tässä sitten piristysruiske varsinainen MONSTERI viikonloppu biisi, Hurtsin remix miss Gagan Judaksesta! Täyttä rautaa, jätkät saivat jopa iloista ja energistä Gagan biisiä muutettua hieman tummanpuhuvaan suuntaan ja rytmin vaihdoskin oli virkistävä ja soundeja tuli poistettua ja lisättyä heidän oman maun mukaa. Me likes. Ja näin sanon vielä nyttenkin, että remix on aina remix ja sitä ei _koskaan pitäisi verratta alkuperäiseen suoranaisesti. Remixeistä pitäisi löytää ja kuunnella sitä soundia enemmä ja miettiä enempi miksi tää ratkaisu on tehty, miettimättä sen kummemin alkuperäistä ja nauttia siitä menosta mikä remixiin on luotu. Olen muutenkin viime aikoina alkanut tsekkailee paljon erinlaisia Remixejä ja tunnustan että taidan olla aivan niiden pauloissa. Tubekin pullollaan eri mixejä eri artistien ja bändien biiseistä, että sieltä löytyy kaikille varmaan mieleinen! 

Mutta nyt HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE ja kaikki katsokaa lauantaina Euroviisut ja sunnuntaina sitten kotisohvalle koko Suomi katsomaan matsia! <3

10.4.2011

30 Songs 30 Days = Day 07

Day 07 - a song that reminds you of a certain event 

Ja kuten eilen sanoin, että eilinen biisivalinta olisi käynyt tähän, niin tähän tulee siis uusiksi vähän samankaltainen selostus, mutta eri biisi ja eri artisti tietenkin. Palloilua kävin Nw:n ekan keikan välillä, mutta totesin, ettei minua kiinnosta kaivella sitä päivää, kun se keikka oli se aika negatiivinen puoli siinä sen palo härdellin takia. Enkä tottapuhuakseni muista siitä keikasta kuulleeni kuin ne esnsimmäiset kolme biisiä ja sitten Islander ja whoeverin VAIN. muista ei ole mitään muistikuvaa, kuin en koskaa olisi ollut läsnä. Enkä varmaan ollutkaa ko olin syvällä mielessäni varmaan umpi shokissa. Anyway nytten sitten päästääkin miun lopulliseen valintaan ja se on:

Lady Gaga - Intro:  Dance In The Dark (The Monster Ball)


Koneelle tuli ladattua tämä intro heti keikan jälkeen, koska tykkäsin siitä heti niin helvetin paljon. Ja oleellisesti joka kerta, kun tätä kuuntlee ni tulee keikka mieleen. En voi vieläkään uskoa, että olen kyseisen naisen nähnyt ja kuulut livenä. :D Jotenkin siellä paikanpäällä sitten tuli jopa kauhea paniikki, kun tämä lähti soimaa, että vittu kohta GAGA vittu LADY GAGA tulee lavalla ja minä SAAN NÄHDÄ TÄMÄN KAIKEN, voiko tämä olla totta!? Anteeksi erittäin typerä kakaramainen tapa selittää mutta hei haloo on se silti MISS GAGA  Ja Jälkikäteen ei voi olla kuin yhtä isoa hymyä ja olla onnelinen, että oli todistamassa sitä hetkeä. Kylmät väreet kulkee pitkin selkärankaa tätä kuunnellessa ja kaipaan kauheasti keikalle uudelleen. Niin mahtavaaa tanssia ja laulaa kurkku suoralla ja nauttia vain helvetin hyvästä olosta ja katsoa upeaa showta!  Tämän fiiliken saan myös, tosin paljon lievempänä, mutta kuitenkin näin kotona sängyllä istuessakin aina toisinaan, mikä kummasti piristää tylsänä sunnantai päivinä. ;D Uusiksi pitää päästä ehdottomasti ja tälläkertaa mielellään iha eturiviin jos vain mahdollista! Ja Sussun kanssa teitenkin, ja toki muutkin kaverit mukaan vain isolla joukolla pitämään hauskaa  *haaveilee*