Näytetään tekstit, joissa on tunniste Happiness. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Happiness. Näytä kaikki tekstit

30.10.2011

I'm the happiest person in the world!

VIIMEINKIN päätin tehdä tälläisen lyhyen/pitkän kertauksen kaikista iha MIELETTÖMISTÄ asioista jotka ovat tapahtuneet tälläviikolla! Siis aivan käsittämätön viikko takana, sillä isoja mielettömiä ja yllätykselillisiä uutisia valui pitkin viikkoja verkkokalvolleni ja sai aikaan mahdottoman isoja onnelisuuspurkauksia! Aloitetaanpa ihan järjestyksessä selamaan miun uutisia.

Eli heti maanantaina tippui jokin iso pommi suoraan naamani eteen kun olin tullut töistä rättiväsyneenä kotia. Istuin koneelle ja huomasin ensimmäisen Facebook päivityksen Hurts bändiltä. Ja mitä minä NÄINKÄÄN. Minun ottaman kuvan Hurtsin Helsingin Jäähallin keikalta viikko takaperin Theo Hutchraftin linkkaamana! asdfasfasdfg EI LUOJA miten tälläistä voi tapahtua!? Antakees miun vielä selittää. Theo ei koskaan linkkaa fanien kuvia, ei ainakaan Twitteriin johonka hän myös laittoi tuon samaisen minun ottaman kuvani. Hän laittaa erityisesti twitteriin aina omia kuvia maailmalta kun ovat kiertueella, ei koskaan_ kenenkään muiden. Shokki oli siis aivan hienoisen iso ja voin sanoa että kyllä mie taisin vähä kiljuakkin, kun puhtaasti SÄIKÄHIN tätä kaikkea aivna julmetusti. Ja näin fanina tälläiset merkitsee tosi paljon, ja tälläistä asiaa on aivan turha sen tarkemmin selittää ihmisille joilla ei ole suurta intohimoa jotain bändiä kohtaan jotenka sen enempää en ala kuvailemaan fiiliksiäni. Olen jotenkin otettu kun ei se kuva edes ollut mitenkään hieno vaikka hyvin tilanteen kuvaan sainkin vangittua ja ehkä se sitten ratkaisi koko pelin :) Ja tässä kuva otettu koneesta sekä twitter et FB päivityksestä <3 Kuten otsikosta voi päätellä I'm the happiest person in the world ja siltä se tuntuikin ja tuntuu edelleen mikä on ihana tunne. Toivon vain ettei kyseinen herra löytänyt minun Tumblriani ihan vain omaa mielentervyttänsä ajatellen. Ei luoja. We're so screwed!



Sitten vielä samaisena jo vitun iloisena maanantaina abou 15min tämän jälkeen luin toisen tilapäivityksen ja selvisi että Nightwish julkaisi suomenkirteu päivänsä! SIIS MITÄ!? Ei voisi parempi onni osua kohdalle ja seurauksena lisää kiljumista. Fanityttöilylle ei voinut mitää ja Katin henkinen ikä tipahti sinne 11.v luokkaan taas aika urakalla. But I ain't gonna give fuck.. so. :D Ja siis Jyväskylään ovat tulossa ja se on varmasti meno sinne sitten! mahdollisesti matka käy myös Helsinkiin ja Tampereelle, ainakin edes toiseen noista. Tulisi aivan helvetin eeppinen keikkaputki, koska kaikki nuo kolme keikkaa ovat peräkkäisinä päivinä to-pe-la! Olen aina haaveillut tälläisestä putkesta ja nytkun on viimeinkin täysi-ikäinen näin Nightwish keikkoja katsellessa niin toteutuskin on hyvin helposti iha mahdollinen! <3 Lössi kasaan ja sitten jostain vielä auto alle niin voin sanoa että Katilta pamahtaa aivot. Tätä on niin odotettu. NW:n sinkkuki pärähtää soimaan Marraskuun alussa ja Marraskuun vika päivä levy olisi kanssa kourassa = Down to the rabbit hole...



Sitten vuorossa tiistai ja vähän tälläinen hillitympi ilmoitus mutta iha outoa. Outoa indeed. Sain siis kymmeniä kertoja kuulla Galleriassa/Twitterissä/ Tumblrissa samanpäivän aikana että 
"hei se olet sinä sieltä sivustolta" tai että  "Hei huomasitko theo linkkas sun kuvan!" ...
"Hei oonki seuraillut sua jo ties kuinka paljo, ihana blogi" .....ja lisää vain.... 
"Hei linkkasin sun blogin demiin, ja hei hienoa toi sun kuva juttu minkä Theo linkkas" ...ja jatkuu... 
" hei oot se galleriasta ja olitki tossa jonossa meidän takana muistan sut. "...ja... 
"Joo luinki koko Tumblr meni sekaisin siitä Theon linkkaamasta kuvasta, iha hullun hienoa
^^ SIIS MITÄ? Tuntu et tää on jo vähä liikaa johonki helveitn demin linkattuna ja kaikki tuntee mut. Mikä "fame" musta nyt tuli si ykskaks, häh!? :O Vähä pelottavaa vaikka samalla onha se tosi kiva että lukioita on tullut 2 viikon aika 50 kpl iha tuosta noin vain! Wow iha vitu härö fiilis tuli vain tästä kaikesta. *hides*

Ja viimeiseksi sitten tuossa eilen kuulin että Emilie Autumn tulee vihdoin ja viimein takas suomeen ensi Huhtikussa ja vieläpä KAHDELLE keikalle <3 Minä en onnelisempi voisi olla. Mulla on musiikissa sellainen pyhä kolminaisuus = Hurts, Nightwish ja Emilie Autumn ja nuita ei rökitä kukaan. Ei ainakaan tällähetkellä näe että mikään voisi tuon ylittää, mutta elämä osaa aina yllättää. Mutta anyway. Nämä kolme ovat olleet mun elämässä todella suuressa merkityksessä ettei sanat riitä. Nightwish oli se miun ensimmäinen ja sitämyöten rakkain yli viisi vuotta rinnalla ollut bändi joka teki miusta vähä enemmän ihmisen, tosin ehkä hullunkin. Ilman heitä en olisi tosiaakaan tälläinen ihminen kuin nyt olen. Sitten Hurts ja Emilie tosi paljo samalla linjalla ovat nostaneet mut pohjamudista pois ja olleet se henkinen tuki josta sain sitä kuuluisaa empatiaa, hyväksyntää. Tunnetta että I'm not alone with this. Hirveetä kliseepaskaa tiedän ja inhoan puhua tälläsiä asioita koska nekuulostavat aina yhtä kornilta. Mutta that's the most ultimate truth näin kuitenkin näin rakkaat lukiani :)


Vip lippujakin tulee myyntiin tulevana keskiviikkona ja tarkoitus olisi ehdottomasti saada moinen lippu keinolla millä hyvänsä! Tahdon tavata tämän neidon ja jos oikeasti hintaan sisältyy vielä että saa hänen kirjansakkin vielä niin voin sanoa ett mikätahansa bussi/lentokone maantiejyrä voi mielihyvin ajaa päälleni kirjan luettuani koska sitten voin kuolla onnelisena. Ihan oikeasti. Olen tuonkin kirjan halunnut jo monta vuotta mutta ei sitä oleviitsinyt miljoonia pulittaa että se Amerikasta tänne Suomeen rantautuisi postitse. Tulee aivan unohtumaton viikonloppu kerä Rosman ja monien muiden tuttujen kanssa nuilla keikoilla. Ihmettelen edelleen mite niin moni joka kuuntelee Nightwishia tykkää Emiliestä. Tuntuu et todellamoni tykkää. Weird tää on iha sama juttu kun kaikki jotka tykkää Hurtsistä ovat hulluja 30 Seconds To Mars faneja. Kyllä kuulitte oikein eikä musiikillisesti ole niillä mitään yhteistä. Elämä osaa yllättää sen olen todennut. You never know.

Tälläinen tämä minun postaus nyt olisi. Monta pientä ja ehkä turhaakin aihetta olisi mielessä ja saa nähdä miten saan niistä kerrottua tänne ja kuinka pian kun työviikko se tuossa alkaapi huomenna taas, Plääh. Mutta siihen asti heihei vaihteeksi ja toivottavasti piditte tästä miun lässynlässyn ihkutuspostauksestani ja arvostan sitä enemmä ko osaatte arvatakkaan jos luitte tämän loppuun! Minäkun olen hyvä aina jauhamaan jos minkänäköistä paskaa :D

25.9.2011

Just another happy Sunday

Sain tuossa eilen tekstiviestin Citymarketin johtajalta ja pyysi minut haastatteluun huomiseksi. :O Olin onnesta soikea ja vähän hämmentynyt, sillä juuri viikko sitten kerrottiin, että en pääsekkään vielä haastatteluun, sillä heidän kaikki harjoitteliat päättivät jatkaa sopimuksiaan. No toisin kävi ja jokin paikka aukesi ja tänään tulin haastattelusta, kourassa heti työsopimus paperit täytettynä! Se olis seuraavat 3kk Palokan Cittaris. Olen ehkä hieman onnellinen koska kotona istumine jo näin pitkään on ollut iha järkyttävä vitutuksen aihe. Toisaalta kuten aina varmaan, olen aivan paskan jäykkänä myös tästä työstä, et miten tuun pärjää ja suoraa 3kk soppari. Toivotaan oikeasti että siel tulee olee iha kivaa, koska muute voi olla vittumaiset 3kk eikä viitti sopimustakaa perua lainkaa koska tartten kokemusta. Huuhhuhh.... ei kai tässä voi kun ootta ja katsoa mitne käy...

Koska olen pr00 kuvajaa ja oli tylsää tänään niin tässä tosi hienolla rakaisella, vinolla, sumuisella teinipeilillä varustettu paska kuva, joka oli muuten iha ihka ensimmäinen kerta :O Not kidding. 


Si vähä pärstälukemaa


Ja lopuksi kävin Kaupasta ostamassa uusimman Demin ja sieltä löytyi tälleinen kiva paperihässäkkä miun seinää koristaa ;)) Kohtakohta 20 päivää <3


Jos sitä illasta tuijottelisi joitakin leffoja, kerranki hyllyssäni odottaa muutama leffa joita en ole vielä saanut aikaisekseni katsottua vaikka ovat lojuneet siellä yllättävän kauan! :O Tähän loppuun si muutaman biisi, koska nämä ovat vain parhautta tällähetkellä!





26.8.2011

Obsessed by Movies

Kuten otsikosta voi päätellä niin joku on käynyt taas Anttilassa ostoksilla. Hmm ja jälleen kerran sitä ennen kävin työkkärin penkillä istuu hurjat 3 minuuttia joka oli varsin syventävä kerrassaa. Joku voisi mulle pistää jonkun porttikiellon topteniin. Tai ainakin jonkun rajan, että kui monta leffaa saan ostaa vaikkapa kuukauden aikana. Nytkin kesän aikana olen ostanut 20 leffaa... No minkäs intohimoilleen voi. Jotkut ostaa kenkiä, minä ostan leffoja ja elän elämäni onnelisena makkarana sohvanperukoilla löhöillen. The end :D

Näistäkin leffoista jälkikäteen kun ne olen jo katsonut niin kaksi olisi voinut jäädä hyvin hyllyyn. Joskus jos raaskin niin voisi alkaa myymään halvalla noita mitä ei tule katsottua. Siinä mielessä luojan _kiitos olen kriittinen leffan ostaja niin ei tule melkei koskaan täyttä hutia jonkun leffan suhteen = Putkikatseinen kusipää kuittaa!

Beetlejuice - Sleepy Hollow - Fear and Loathing in Las Vegas


Burton & Johnny kokoelmat kasvoivat taas kahdella :D tykkään! Sleepy Hollowta on metsästetty ties kuinka monta vuotta ja koskaa ei ole minun silmiin osunut. ja kaksi muuta löydöstä olivat puhtaita vahinkoja. <3


King Kong - Donnie Darko - Vain Koiraihmisille - Bangkok Dangerous

Koska King Kong on vain <3 Ja Donnie Darkoa en olisi koskaa kuvitellut näkeväni iha hyllyssä :O öh mut viimeinpä seki plakkarissa. Kaksi alimmaista tuli ostettua jossain ihme "haluan lisää" höyryissä ja olivat aika kehnoja. Bangkok nyt vielä meni koska toimintaleffat uppoo melkei aina. :)


Ja sitten vielä juuri tässä pari sekunttia sitten sain uuden puhelimen. Edellisestä meni näyttö iha pimeeksi, muuten toimii ja on sen verta vanha malli et sitä ei kannata korjata lainkaa vaa suoraa heittää veslintua silläkin.


En kaipaa mitään yyberkallista, enkä sellaista olisi saanutkaan kun porukat tämän mulle ostivat. taisi vaivaiset 50 euroo maksaa kun oli tarjous (oikeasti sen 80 euroo ja joissakin maksaa vielä 120 euroo mikä on jo iha liikaa kun on vielä vanha malli kyseessä) kunha non soitin ja kivannäköinen niin si olen minä tyytyväinen. Ainut koetus on se et kuinka sujuu tekstaaminen ko kosketusnäyttö on kyseessä (ekaa kertaa käytän) No siihenki si kai oppii ei siinä muu auta :)


Ja sitten viimeiseksi mutta ei _todellakaan vähäsiseksi mulle ilmestyi tälläinen lifesaver viimeviikon aikana piristämään eläämääni... Ja pyöreät 50 päivää enään tuohonkin keikkaan. Jestas tää aika taas vain valuu ja valuu, valuu... What. is. air!? Aaaaah AMEN to that! en edes odota lainkaa... 8))


Are you looking for happiness?
Are you looking for something better?
Do you ever feel emptiness?

Are you scared it's gonna last forever?
Don't give it away, don't give it away

13.7.2011

Money money money

Mistää tietää, että Katin palkka on tullut !? (toinen osa) No tästä varmaankin. Kävin Anttilassa. Viivyin kokonaisen tunnin. Tulos 11 kpl mahtavia leffoja 62 eurolla!!! Ei voisi ihminen tämän onnelisempi olla. Shoppailu on parasta huumetta ja parantaa lievän masennuksen :D Toisekseen työkkärissä käynti ei tunnu siltä, ellei käy sen jälkeen Anttilassa. Tästä on tullut mulle joku tapa :')


 Transformers, Transformers - Kaatuneiden Kosto, Batman Begins, Batman -Yön Ritari ,


Harry Potter & Deadly Hallows part 1, Number 23, The Imaginarium Of Doctor Parnassus,


Terminaali, Cast Away -Tuuliajoilla, Elizabethtown, Milk

Kaikenlisäksi kaupungilla ollessani porukat soittivat ja kertoivat, että menevät mökille muutamaksi päiväksi ja tulveta pe tai la takas. Kyllä kelpaa, on ainakin tekemistä näin ylläolevan perusteella.

= Elämä hymyilee, ei muistella viime perjantaita (it Hurts) ja leffojen avulla se onnistuu. Eli -Of to Neverland toisinsanoen, adios! 

(Edellee keikkapostaus joskus, öhöh)

11.3.2011

Happiness (Part 3)

Tuolla otsakkeella, kun on aiemminkin tultu sepostettua niin jatketaan samalla linjalla. Ja mikäs siinä olo kertakaikksien loistava ja naamakin typerässä virneessä silkasta ilostan joka kumpuaa vain jostain... jostain. (Taitaa tosiaan kevät tehdä hyvää minulle) :D

Piti herätä seitsemältä ja kahden tunnin yöunilla työkkäriin. Ei niin mukava aamu, mutta oikeasti työkkärin täti on edelleen mukava, wau. Mutta nyt alkaa armoton harjoittelupaikkojen etsintä, mutta siinä samalla ihan kunnon töiden etsiminen. Et nopea maininta nyt siitäkin nyt tässä. Ketään tuskin kiinnostaa miun urasuunnitteluni.:D
Ja tuon jälkeen sitten hyvinmielin kaupungille ja oikopäätä Anttilaan. -->

Löysin kameran latauspiuhan viimeinkin. Iskä tyhmä oli vienyt sen. Ja edelleen. En ole kuvailia ihminen, jotenka koittakaa kestäkää tätä paskaa :D

Thank God, että en onneksi keskiviikkona ostanut Matrix -leffoja (Ei sillä, et ne yhtään huonompia olisi, mutta nämä nyt sytyttivät enemmän) Sillä hyllyssä vierekkäin olivat The Sixth Sense & Finding Neverland ja maksoivat vain 4 euroa kumpainenkin. Rakastan molempia leffoja hirmu paljon ja varsinkin jälkimmäistä olen käsiini koittanut etsiä pitkään (kaikki aina sanoivat minulle "No siellähän Anttilan hyllyssä se leffa on aina et senkun käyt ostamassa") Mutta aina, kun minä olen sinne mennyt, niin sitä ei ole koskaan ollut siellä :(( No nyt oli ja tuo Kuudes Aisti oli puhdas iloinen vahinko, jesjes ja nyt se on minun <3  Mutta kolmas, ehkä vieläkin isompi jopa pienoinen shokki tuli kun näin CHOCOLAT = PIENI SUKLAAPUOTI -leffan hyllyssä! Meinasin kulkea ohi lukematta kantta lainkaan, mutta onneksi näin ei käynyt.. Leffassa on uudet kannet varmaankin jonkinsortin "uuden painoksen" myötä niin siksi pitikin kolmeen kertaan lukea, että siinä varmasti luki Chocolat. Ohmy. Tuo on eräs maailman ihastuttavimmista leffoista. lähestulkoon 10 kertaa televisiosta tultu katsottua eikä kyllästymisen merkkejä näy :'D
Sitten myös Die Hard 2 & 4 tuli hankittua kun halvalla sai. Kolmonen uupuu vielä. Ja huomasin, että 3 Bruce Willis -leffaa tuli hankittua. No sehän on kova äijä ja hyvä näytteliä, eikä sen karismasta voi olla pitämättä! Ja maininta siitä että 2 kpl Johnny leffoja tarttui mukaan kanssa niin siitä ei tarvitse erikseen mainita sen enempiä. Niitä keräilen ja en tosiaankaan ole varmaan ainut ;D

Näistä leffoista syntyikin tämä hyvä mieli viimeistään ja nyt jos jaksaisin siivoilla huonetta. Ohoh... Ja sitten voisi käydä pihalla "juoksemassa" ja tuijotella nuita leffoja illalla. Sounds good... Rauhallinen perjantai ilta tiedossa (Eikös ne ole aina vähän liiankin rauhallisia - sanoi ääni pääni sisällä.) Onon. Mutta olen muutenkin "paastolla" Baareista (En juomisesta) Ajattelin, että sitten kesällä voisi ravata paremmin kun on lämminkin ja sitä rahaa toivottavasti <3

10.1.2011

Happiness (Part 2)

Kuvat on viimeinkin koneella. Ja koska olimme hieman riehakkaissa tunnelmissa niin kuvista ei tullut ehkä laadultaan kovin yyberiä. Eikä koskaan tule olemaankaan, En ole kuvaaja, eikä Sussu varsinkaan. eheh.

Mielestäni muistan kaiken. Ottaen huomioon että selvänä sitä oltiin, mutta plakkarissa oli jo viikon ajalta hienoista valvomista ja sen tajusin viimeistään nyt, kun ei oikein muista kaikkea kivaa mitä sit olikaa... :D


Ja kuten tuolla aiemmin kerroin niin otan kuvan syömisistä, jos uskallan. Ja uskalsin. Taino  häpeä on sit eri asia. Kröhöm... meni tilille 60€ + et Sussu makso käteisellä jotain 15 euron eestä loput. Eli 75 saatii menemään, hups :D Ostettiin kerralla sit paljon, ettei tarvii tuol lumeen ja pakkasee rämpimään moneen kertaan. Näillä pärjättiin, huom KAKSI ihmistä sen 6 päivää kokonaan. Voikun oltais voitukkin... mutta se oli valhe. käytiin nimittäin kahdesti kaupas pikasee ostaa sipsiä, mehua lihapullia ja + muuta pientä kun loppui. Ja nytkun tätä kuvaa katson näin jälkikäteen, ni kävi mielessä et "no eihän tässä ole edes niin paljoa ko muistelin" Mutta kun aloin tekemään listaa näistä, niin tuntui ettei se lopu koskaan. Ja nyt hirrrvittää

2 Ristorante Pizzaa
3 Fatzerin suklaalevyä
8 purkkia Juissia (kuvassa viisi mut ehdittiin juoda 3 niistä) + jälkikäteen ostettii viel kolme lisää
2 litran Pitbull energiajuomapulloa
2 litran pakettia jäätelöä
2 pussia Fatzerin 400g karkkipussia
2 Pussia sipsiä
3 puolentoistalitran limsapulloa
1 pussi ranskalaisia 750g
2 pakettia nugetteja
paketti lihapullia (400g?)
3 litraa maitoa
Italiansalaattia
1 pussi yrttivoi patonkia (2kpl)
1 paketti Atrian pihvejä (4kpl) 
2 pakettia nakkeja
1 paketti  Pirkan "jaffakeksejä"
1 litran purkki Jougurttia
3 pussia pakastevihanneksia
2 Banaania
1 Kurkku
5 erinlaista siideriä/lonkeroa
4 Pullollista alkoholimaa
+ se pari kiloa makaroonia mitä mussutettii kaiken tän lisäks

Ja ton kirjoitettua häpeä kasvaa. Tehty mikä tehty. Miulla oli aivan hervottoman hauskaa en vaihtais mihinkään. 

Ja sitte nmuita kuvia. Asianosaisilta en ehtinyt lupaa kysyä julkaisemiseen jotenka älähtäkää
 jos ette halua jonkun kuvan näkyvän. :))

Iiri nauroi (ja ehkä joikin) itsensä pöydän alle. Jopa kirjaimellisesti.

Mul on komeita kavereita <3 Sorry, mut nyt oli ihan pakko. Perseilyä parhaimmillaan :D

Pelottava kaveri. Mut Henna jos kuka osaa tehdä vammasi ilmeitä :D

Taisi tehdä kipeetä, kun järki lähti :D Tämä hetki on allekirjoittaneella hieman epäselvä. hahha
Huomatkaa äitin komeet Ainot -tossut :D

Ja menoa aamun viimeiseltä tunnilta.

Ja koska olen reiluista reiluin kaveri, jätin suosiolla omat pahimmat pärstät laittamatta, muhahaha :D

Nyt kuolee selkä, pää, hartiat, takapuoli, ja sormet. Ja ennen tämän kirjoitamista väänsin blogini ulkoasua kaksi ja puolituntia. Ja tulos edelleen vamma. Tyhmästä päästä kärsi koko kroppa oli lopputulos tosiaan. Shit. Nojoo jos sitä painuis untenmaille. Saa nähdä millane yö tulossa. Meinaen vain sitä, että Sussun kanssa on puhuttu hieman levottomia ja voi uniini tulla patsastelee mies jos toinenkin. Siinähän ei ole koskaan ollut mitään pahaa... mutta... niiin I leave it unspoken :))

7.1.2011

Happiness (Part 1)

Huhhuh! Vilskettä on riittänyt varsinkin näin vuodenvaihteen aikoihin, Kun Sussu siis oli täällä kaiken kaikkiaan 6 päivää. Ja eräät kymppiluokan horoapinatkin eksyivät pitkästä aikaa meille yhdeksi yöksi + viimeisen kunnnon vapa illan kruunasi Iiri ja Henna seurallaan :P Saatiin pari vihaista ilmettä naapurin mieheltä ja ovikellon soitti aamu neljän aikaa naapurin rouvan toimesta. Minkäs sille voi kun aamu 4-6 menee levottomaksi ja väkisinki tulee naurettua kaksi tuntia helposti :D

Ja vaikka tämä on nyt vanha aihe ja jäljessä tulen ni haluaisin vielä palata viimevuoteen ja yhteenvetona sanoa, että ei ollut kovin hääppöinen vuosi. Ehkä huonoin elämäni aikana koskaan. Syitä en ala ladella sen enempää kuin, että oma laiskuus ja jokin itsetunnon romahdus ym pienien ja isojen asioiden soppa ja se tietynlainen paikallaaan oleminen vaikutti tähän huonon vuoden tulokseen siis.

Mutta näen viimevuodessa myös pari SELVÄSTI kirkasta ja hienoa muistoa jotka pompahtaa ylitse muiden (Espanjassa 2kk, Miitti hesassa, Epican keikka, Gaga ja pari muuta special päivää) Nämä hetket/päivät tekivät viimevuodesta siedettävämmän ja ehdottomasti mahtuvat sinne top 10. Joten ei siis läpensä paska vuosi after all :)))

Näistä hyvistä päivistä viimeisin aivan tässä vuoden lopulla with Sussu was amazing!!! Lisää tämmösiä, ja voin kertoa ja myöntää oikeasti käsi sydämmellä etten lähestulkoon koskaan ole nauranut 6 päivän aikana näin paljon ja saman ihmisen kanssa pelkästään :D Juttuja oli liikaa, ja ne oli kamalia, aion olla hyshys näiden ja suhteen visusti :''DD

Ja koska olimme juurtuneen oleellisesti sohvan ääreen jo isoineen täysineen ruokamahojemme kanssa niin katsoimme siis muutaman leffan. (Ja kyllä näistäkin yli puolet on jo entuudesta nähnyt. mikä siinä on kun ei voi koskaan "uusia" leffoja katsoa) :D


Inception. Tämä oli nyt se yksi niistä uusista ja tykkäsin kovasti. Valitettavasti mulla on joskus paha tapa pysäytellä leffaa vähää väliä jos tulee paljon infoa. Ja tässä leffassa tarvitsi kuitenkin muistaa paljon asioita ja sisäistää. Minä, joka vielä omistan  lievästi huonon lähimuistin (En muista virallista nimeä) niin juuri luettu asia ei sitten millään jää aina mieleen. Ja tämän takia turhaudun heti jos en hiffaa jotain vaikka juuri oltaisiin selitettykkin asia, jotenka olen todennut tuon aika ajoin stoppaamisen käteväks. Ainoastaa Sussulla meinasi mennä hermot ko taisin tehä sitä vähä turhankin usein. :D Ja tossa sussun hermostuneisuudess kaikisten huvittavinta on se että hänellä on MYÖS tämä täysin sama lähimuisti ongelma ollut aina lapsesta asti niinkuin minullakin :''D kaksi toopea siis toisinsanoen eheh


Pitkästä aikaa tämäkin vollotus leffa :D Olen nainen ja tykkään tästä tajuttomasti. Ja itken kuin kaheli, ei hyvä jumala joka kerta sama :D Alahuuli väpättäen hyvä ettei parkumiseksi mennyt. Siinä sit Sussun kanssa oltiin " joo en mä itke hehheh " ja hermosavut oli paikallaa leffan jälkee kun tärinä ei meinannu loppua. eikä loppunutkaa. eh ööh...


Ja tämäkin kerran aiemmin katsonut. Ostin tämän Juuri Anttilasta viimein. Nyt toisen katselukerran jälkeen totesin et se oli tosiaan oikein kelpo ostos <3 Ja sori mut Hugh Grant on ihana. (On ollut aiemminkin, mut taas sain muistutuksen, että miksi) Tulee kauhea fanityttöily fiilis. Täst en taija koskaan päästä eroon :D Mut tykkään kyl tästäkin leffasta. Oivoi piti joskus suunnitella et kerron kunnolla näistä leffoista mitkä laitan tänne aina, mut ei nyt ole riittänyt halu ja taitoa ilmaista itseään niin, että saisin sepostettua jotain järkevämpääkin selostusta kuin tämä :D


Tämäkin on omassa hyllyssäni ollut jo pidemmän aikaan. Ja mie RRRRAKASTAN näitä "maailmanloppu -leffoja" Vaikka joskus olisikin jotain samaa kuin joissain muissa kanssa leffoissa ni näitä jaksaa AINA katsoa kaikesta huolimatta. Jännitystä riittää, on tuhoa ja epätoivoa, itkua ja iloa ja hyvää huumoria. Jotenki tykkään siitä fiiliksestä minkä usein tälläset leffat saa aikaan, kun karvat nousee pystyyn, kun koko ihmiskuntaa kohtaa vaikeat pelottavat ajat tulevasta, et selvitäänkö me vai ei. On tullut viimeaikoina sellainen tunne et näitä tälläisiä pitää ostaa hurrrrjasti lisää. Tämä oli kyllä hyvin erinlainen kuin muut jotenka plussat sille. Oikein mainio.


Legenda legenda. Ah niin ihana. (edelleen omasta leffahyllystä) Katsoin tämän kyllä veljeni ja sen tyttöystävän kanssa, kun Sussun kanssa ei keretty katsoa. Mutta ajattelin sen tähän saman syssyyn laittaa kun sopii nyt hyvin tuon aiemman leffan seuraks. Mut joo tälle saa nauraa naaman kipeäksi samaan aikaan kun varsinki itse ekan kerran joskus muinoin katsoin ni olin aivan jännityksestä kankea.. ja se niagaran putous mikä tuli siihe loppuun ni on se aika hyvin _yhden leffan kohalta kun niin monta vahvaa fiilistä. Ja jos et ole nähnyt, niin sinulta puuttuu iso aukko yleissivistyksestä :'D


Ja kerta kiellon päälle. Vielä yksi ja viimeinen maailman loppuleffa katsottii nimeltä Deep Impact. Ja omasta hyllystä löytyy tämäkin kappas perkele :D Tässä on kyllä HYVIN samanlainen juoni kuin ylläolevassa minkä tajusin vasta tässä ihan äsken! :O Jotenkin häiritsee että kumpi on matkinut kummalta kun molemmat ilmestnyt sama vuonna -98 Hmmm... No en ala sen enempää spekuloimaan, mutta tässäkin on paljon erinlaisuuksia kuitenkin ja molempien jutut toimivat hyvin, ja koska tälläisistä maailmaloppu leffoista kun voi kaivella jos mitäkin eri puolia mitä käsitellä eritavalla jotenka erinäkökohtia on paljon jotka tekevät näistä kahdesta hyvinki erinlaiset. (Elijah Wood on kyl niin kakarn näköinen, mutta se on kersasta lähtie ollu niin tuitui) Enkä voi uskoa oikeasti et kyseinen henkilö on tämän jälkeen lähtenyt tekee Sormusten Herroja. kun tosiaa tosi nuoren näköinen on tässä :O)

Ja nytkun aloin miettimään en muista puoliakaan, mitä me katsottiin! Paitsi Alice ja Secret window jotka sain tässä joulunaikoina, eikä niiistä tarvinnut enää mainita sen enempiä + joku Sussun leffa jonka nimeä en kuollaksenikaa muista :(

Ja näiiin... ja kuten otsikostakin näkee niin tämä oli eka osa. Toisessa osassa jonka ilmestymisestä en osaa sanoa sen tarkemmin että milloin sen tulee. Koska pitää saada kuvia eka Sussulta ja niitä sitten ajattelin postailla tänne, jos viitsin. Ja otettiin kun OTETTIIN kuva meijän kaikista ruokaostoksista. käytiin nimittäin ekanan päivänä ostaa tyylii 5 päivä ruuat ja saimme ruokalaskuksi melkein 80 euroa. se kertokoot jo siitä että kuinka läskejä me ollaan. :'D

Ja tähän aivan loppuun muutama biisi jota tuli huuatettua. Varsinkin tuo Marssien ihanuus <3 siitä tuli meidän unibiisi. Helvetti että Jared vetää korkealta. Muthui et on hyytävän kaunis, pakahduttava ja sydäntaraastava esitys (on vain livenä esitetty)




Ja sitten tämä oli toinen huuatus ^^ vihaan kylläkin Mileytä. Oikeastaa vihata on liia iso sana mut en PIDÄ. En pidä siit musasta, eikä se ihminenkää järjin kiinnosta/jaksa sitä. No enyway tää biisi on poikkeus kuitenkin. Täs on jotain nii kliseemäistä kylläkin iha biisin alust loppuu mut miun energiataso pompahtaa sataan, kun tämän kuulen... minkäs teet :D Olen hyvin paljo huuattanu eikä vielä kyllästytä. what the fuck!? :D

28.12.2010

Movies & Shopping

Eilen rakas mursuni Iiri oli täällä yötä ja oli elokuvien täytteinen ilta. Tuli katsottua seuraavat lehvat:

Houdini ja Rakkauden Kahleet. Ei oikein ollut mistään kotoisin. Kyllä sen kerran katsoi. En oikein osaa perustella tätä, että miksi se ei nyt ollut kovin katsottava. Ei vain juoni napannu, ja olisi kaivannut jotain selvennystä prologia tai vastaavaa, kun tosi tapahtumiinkin perustui ja ei otettu ainakaan huomioon sitä, että katsoja ei vältämättä ennestään tiedä kyseisestä Houdinista mitään.


Sitten katsottiin yksi Wallander, kun Iiri niistä niin tykkää ja tämän osan nimi oli Pappi. Ihan katsottava tämäkin. Tasan yhden Wallanderin olen lukassut melkein kokonaan (kesken jäin kun en ole näin kirjaihminen) Mutta tämä Pappi oli kyllä ihan hyvä. Tälläinen perus rikos -leffat toimivat yleensä ihan hyvin miun kohdalla, niitä on vian niin paljon ja olen todennut että niistä on kuitenkin loppujen lopuksi vaikea sanoa mitkä ovat laadukkaita ja mitkä huonoja. En tiedä miksi... Tämä oli sitten kuitenkin keskivertoa hieman parempi.



Ja vielä Derailed (tunnetaan suomeksi myös nimellä: Houkutus) Ja voinette arvata, että tuolla sanalla kun Googlettaa niin ilmestyy vain vampyyreitä ruutuun eikä lainkaan kuvia tästä leffasta, joka on ilmestynyt  kaikenlisäksi ennen itse Twilightia. Mutta tämä oli yllättävän hyvä. Paljon tämän kaltaisia leffoja olen katsellut ja jotkut toistavat samaa kaavaa, mutta tämä yllätti kuitenkin erinlaisuudella ja jopa ihan yllättävällä tavalla. Katsomisen arvoinen todella, mutta en mitään viittä tähteä tälle kuitenkaa voi antaa.



Tässä olit näitä katsottuja leffoja ja leffoilla myöskin jatkan ostittain vielä, sillä sitten tänään (okei vuorokausi on vaihtanut jo kolme tuntia sitten), mutta siis maanantain puolella kävimme Iirin kanssa kaupungissa tuhlailemassa joulourahojamme. Allennusmyynnit oli alkanut ja toinen osapuoli osaa törsäämisen. Se tuli viimeistään nyt tajuttua :D Itse huomasin pahasti sen, että vaikka olenkin rahoissani KERRANKIN niin minusta tulee entistä pihimpi ihminen. Yhyy, olenko nainen ollenkaan!? :D Ainut poikkeus on elokuvissa. Niitä raaskin ostaa lähestulkoon aina, vaikka taskussa olisikin vain 10€ :) Ja tänään kaappasin Anttilan ihanasta Toptenistä  nämä kolme komeutta <3




Sellaisen seikan myönnän tässä nyt heti, että miulla on PAHA tapa ostaa lähes AINA sellasia leffoja, jotka olen jo NÄHNYT! Hyvin typerää loppujen lopuksi. Mutta kyllä ne on silloin ostamisen arvoisia. Kuten nämä kolme. Etenkin Sherlock Holmes, puhdasta rakkautta. Tänään neljännen kerran katsoin ja tykkään vain enempi. Robert Downey jr & Jude Law:n kemiat toimivat alusta loppuun ja rakastan sitä, kun nuo kaksi Sherlock ja Watson ovat kuin tappeleva aviopari :D
Ja sitten nuo kaksi leffaa Secret Window on kyl hyvä kanssa ja Johnny Depp kokoelma kasvoi. Public Enemiessin kävin katsomassa leffateatterissa ja se ei ollut niin hyvä kuin olin ajatellut. Mutta kyllä tuota nyt katsoo :))

H&M:llä käväsin taas ja sieltä nappasin Mustat nahkapintaiset rusetti pinnit (2kpl) Mikähn rusetti fiksaatio minnuun on iskenyt mutta nyt on sit sellaisetkin, kaulakorun lisäksi :) Tässä kuvassa nuo ei lainkaan nahkaiset (kyllä, en jaksa itse kuvata omia ostoksia, vieläkään) Jotenka netistä koitin etsiä mahdollisimman samannäköisiä kuin omani. Ja tämä on täsmälleen samanlainen muutoin paitsi kankaan tilalla on kiiltava nahka kangas.


Sitten myöskin samaisesta kaupasta sellainen 10kpl setti  jossa on mustia/hopeisia rannekoruja. Ihanasti kilisevät ja kalisevat, edelliset alkavat menettää hopean värinsä, jonka seurauksena ranne on sinisenä, mutta nytpähän ei tarvitse kärsiä enään niistä voisin heivat ne roskiin ko ovat ruman näköseks menneet :D

Kello tässä lähestyy 4 O'clockia ja voishan sitä painua untenmaille. Se taitaa olla kyllä yksi mahdottomuus, kun join pitkästä aikaa energia juomaa ja puoli kahteen asti tuli tänään muutenkin nukuttua... etet :D