Näytetään tekstit, joissa on tunniste Movies. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Movies. Näytä kaikki tekstit

27.4.2012

Drink for absolution

Mikähän siinä on, että oon alkanut käyttää sekä raiskaamaan näitä Musen biisejä otsikoiksi!? :')

Tuossa viime viikonloppuna Sussu tuli tänne pariksi päiväksi ja tuli taas tuijoteltua leffoja leffan perään. :) Ja muutenkin ihan oikeasti en taas tajua mistä me niitä outoja juttuja revittiin ja kuinka helvetin paljon me mässättiin kaikkea paskaa! Hyi oikeasti, ei voi olla tervettä, että kaksi ihmistä ostaa ruokaa yli 50 eurolla vain kahta päivää varten... miettikää nyt, moni pärjäisi tuolla viikon!!! Okei ei sen puolee ruoka on iha sika kallista ja kaikki epäterveellinen maksaa omaisuuden niin ehkä siksi myös. 

No se siitä! Sussulta sain myös Lontoon tuliaisen kanssa. Ah, tää nainen osasi sitten ostaa jotain todella tarpeellista ja hauskaa ja joka tekisi mut aivan varmasti iloiseksi (Vaikka toisin puhui, että se lahja ei tule olemaan mitenkää ihmeellinen ja ettei mun pidä odottaa liikoja, kun ei hän meinannut alunperinkää keksiä mitään) No, Sussu aliarvioi itsensä aivan totaalisesti, sillä nää snapsilasit tulee olemaan kovassa käytössä!!! En oo ite saanut aikaiseksi ostaa niitä ja ne on aina ollut sellainen ikuisuusprojekti muutenkin ja mietin etten varmaa kohta tätä menoa tuu ikinä hankkimaan sellasia. 


Näitä laseja päästiinkin sitten heti kokeilemaan! No eihä mulla missään mitää alkoholia ollut ja olin et voi saatana tästä tuu nyt yhtää mitää jos ei oo mitää viinaa. :D No si muistin et oliha mulla jotain suomiviinan loppujämiä jossian kaapinpohjilla juuri ehkä kahden senttilitran verran. (*facepalm* miks helvetissä oon edes säilyttänyt sen xD) Hahaha mutjooo tehtiin sitten tälläinen resepti ja oli aivan vitun maukasta. <3


Tuo allaoleva kuva ei ole kovin imarteleva epämääräisiä vadelmia lilluu jossain viina vanilia-creme seoksessa ja joku palikka kamera käessä eikä osaa ottaa edes kuvia. :D


Tolta ne siis näytti! Heitettiin nämä siis huiviimme Sussun kanssa, joka on ainut mun kavereista joka on aina se sober, mutta saan aina houkuteltua sen testaamaan kaikkea :) Tästä taisi tulla mm yksi niistä suosikeista ainakin siltä vaikuttaisi! 

 Perjantaina Sussu siis tuli ja porukat oli vielä kotona ja sain torstaina tietää, että hyö sittenki lähtevät Turkuun veljeni luokse kylään. FUCK YES, oli varmaan ne ekat sanat mitkä pääs mun suusta tuon tiedon myötä :D Voi luoja voisiha sitä joskus muuttaakki, niin pääsisi siitä vapaudesta nauttii iha oikeasti kunnolla niinku 20.veen ikäisen aikuisen äpärän jo pitäis. Muttajoom, tuilla eläminen ei houkuta mua, S no thanks! Joten ennen sitä aion ottaa ilon irti jokaisesta vapaasta hetkestä jotka mulle suodaan!

Ja sitten leffoihin! Oikeasti tuli iha hirveän feikki Disney-fani olo, kun en muistanut MITÄÄN esim jostain Pienestä Merenneidosta ja Herkuleksestakaan! Oon tosissani! Mut oon nähnyt noi viimeksi pienenä, eikä meijän porukat ostaneet ikinä videoita meijän taloon ja enkä siis voinut tuijotella jokapäivä lempileffaani niinkuin ehkä muut lapset (paitsi Lumikkia joka meillä sattumoisin oli poikkeuksena) Ja kyseisen leffan osaan vieläkin takaperin ulkoa <3 

Olis tehnyt niin mieli jatkaaa koko viikonloppu hirveällä Disney maratonilla, mutta Sussulla ei ollut muita mukana (pyysin ottamaan vain nuo kaksi mukaansa) Mutta alettii sitten kahtoo iha muita leffoi sitten.


Ekana sellainen ku The Resident. Alko jotenki huvittaa ko huomasin et se on Antti Jokisen leffa. Hillary Swank oli tässä ja kuten aina, se nainen on vakuuttava ja niin helvetin hyvä! Oli ihmeen hyvä ja katsottava pätkä, vaikka tosin "kiva katsottava" ei ole ehkä oikea sanavalinta, kun leffassa vuokraisäntä tirkistelee jostain seinän takaa tuijottelee erästä naista jokahetki ja vieläpä hiippailee asunnossa yöaikaan. Tosin se mies oli niin kuuma, että siinä mielessä tää vois tulla kyllä mua tirkistelee jos vaa haluaa! :P Aika b-luokan leffa ja pienellä budjetilla tehty, mutta hyvää jälkeä silti, suosittelen :)


Sitten viimein näin tuon Ottolapsi leffa, josta Sussu on marmattanut mulle varmaa jo toistavuotta et mun pitää katsoa se leffa joskus. No viimein päästiin asian äärelle ja voin sanoa että oli ehdottamasti parhain leffa todella pitkään aikaan mitä olen nähnyt!!! Eniten se todenmukaisuus teki siitä niin vertahyytävän kauhean ja järkyttävän eikä siinä spedeilty millään tehosteilla tai muilla yliluonnottomuuksilla ja sen sellaisilla. Leffan ajan mietin tosin paljon sitä, että miten nuin pieniä lapsia on voitu ottaa tuollaiseen leffaan, ja miten ne kohtaukset tehdään kun sun pitäis vierestä katsoa kun joku tapetaan tai kuinka se pieni lapsi raahaa jotain ruumista jonka se itse auttoi tappamaan! Ehdin näinkin syvällisiä pohtia mut jotenki ei voinut välttyä tuolta ajatukselta, kun se oli läsnä kokoajan. 
Leffa siis kertoo Colemanin perheestä joilla on kaksi lasta entuudesta ja nyt he menettivät kolmannen syntymättömän lapsensa. Vaimo ratkee sitämyöten juomaan aluksi mutta he päättävät lopulta hankkia ottolapsen, Estherin ja siitä sitten pian alkavatkin asiat kiihtyä, kun kyseessä ei ole siis mitenkään tervejärkinen lapsi vaan erittäin mielisairas sellainen. Näin siis muutamalla sanalla juonta ja tän leffan pitäis kaikki nähdä tulin siihen tulokseen ja ajattelin itsekkin omaan leffahyllyyn tämän hankkia.


Sitten toinen illan yllättäjäleffa nimittäin Rare Exports, tää on tää suomalainen leffa joka ilmesty tuossa jokunen vuosi sitten ja sai maailmallakin paljon positiivistä palautetta! No ei ihan aihetta, sillä se oli todella hyvä ja hauska! Kuten aina jos on suomalaisista leffoista kyse, niin niistä ei koskaan ole mitään hyviä odotuksia, eli tää oli siis iloinen yllätys tätä myöten. Aluks kaikki tuntui vain isolta wtf:ltä ja et tää on nii suomalaista kun olla ja voi ja se tuntui olevanki se koko leffan hauskin asia, se hullu suomalaisuus ja että kuka helvetti tälläsenki leffan on oikein keksinyt, tää on nerokas, mutta niin seko! Itse juoniki oli oikeasti ihan mielenkiintoinen ja erinlainen kaikkeen muuhun aiempaan jo nähtyyn lässynlässyn "näin syntyi joulupukki" juttuihi. Tää oli itseasias aika karmiva, vaikka hauska samaan aikaan. Hyi se pukinraato ja sen killuvat silmät porautu kyllä niin lävitse et se pisti pelottaa iha aidosti! Se oli niin karmiva

Voi olla, että Sussun seura ja meijä paska huumori ja olotila teki tästä katselukokemuksesta sellaisen kun se oli elikkä valitse seurasi tarkasti ;) 

No tuijoteltiin siinä sitten Happy Feettikin mutta siitä en jaksa selostella sen enempiä, sillä näistä ylläolevista sai enemmän juttua aikaan ja niiden takia tätäkin aloin kirjoittamaan ylipäätään. 

Joo tässä tää mun todella "Mielenkiintoinen" leffa reporttaasi oli tälläkertaa. Hyvää viikonloppua kaikille ja vappua samointein, en tiedä milloin kirjoitan seuraavan kerran. Oma vappu on ihan auki, Sussu taitaa tulla uudelleen tänne yötä iha tässä lähipäivinä eli siinä on sitten minun vapunjuhlintani tältä vuodelta sitten! :)

18.10.2011

Everything Everything

Tässä epämääräinen läjäys viimeisimmistä hankinnoista. Edelleen muistutan kuvien paskuutta :D Hhaha. Minun piti tehdä keikkapostaus kaikkinee jonotuskuvineen mutta mitenkäs siinä kävi... ei TAASKAAN kuvia kuin keikalta jotka voi kohta nähdä galleriasta Fb:stä sun muista. Elieli ei siis tälläkään kertaan sellaisen kimppuun päästy.

No tässä olisi miun uudet kengät. maksoi 60 euroa mitä en yleensä oikeasti jaksais pulittaa, mutta edeltävänä päivänä kokeilin yli kolmiakymmeniä kenkiä ja kaikki tuntui jalassa iha paskalta tai ei mahtunut tähä elefantti jalkaan. Joteka sitten ko kerranki löytyi jotkin kengät jotka tuntui heti taivaallisen hyvältä jalassan ni ne lähti heti matkaan. (toiset kengät mitkä kokeilin seuraavana päivänä, hyvä tuuri siis)



Sitten ostin kaulakorun Glitteristä vaivaisella viidellä eurolla ja nui näyttävä koru sillä hinnalla oli hyvä löytö! Ei aiemmin ole tultu ostetttua mitään näin näyttävän tyylistä ja ajattelin rikkoa sitten vähä rajaa ja tuo koru on aivan IHANA!! käy miun koko mustaan vaatetukseen kuin nakutettu ja käy sekä juhliin että vaikka baari-iltaankin loistavasti! <3



30kpl hopeisia käsirenkaita H&M:ltä tämäkin viisi euroa eikä tarvinnut kahta sekunttia kauemmin miettiä että ostanko. Näistä aivan salee lähtee värit kuin aiemmista Henkkamaukan koruista mutta se ei haittaa ku hinta oli tosiaan nuin säälittävän pieni!



Leffoja, leffoja vähän leffoja. Kävin lohduttamassa itseäni Anttilassa tuhannen jos toisen kerran tässä maanantaina. 


Cry Baby oli ihana yllätys sillä olen sitä katsellut silmä kovana jo ties kuinka kauan! Johnny Depp leffa kokoelma taisi laskujeni mukaa mennä jo yli 20 kpl. ellei jopa 22! Yes Maniin ei tarvitse sen enempää selittelyjä kuin Jim Carrey, en ole vielä nuita sen komedioit alkanut jaksaa vielä ostaa mutta sekin kokoelma ON TÄYNNÄ jokupäivä jos minusta on kyse :D The Lovely Bones on todella ihana elokuva vaikka tuota on haukuttu todella paljon. Pitkähän se on ehkä hidastempinen joillekkin mutta minusta se ontäyttä rakkautta <3 Ja viimeiseksi The Shutter Island (kirjoitettiinkoha se noin?) Tätä en ole vielä nähnyt mutta törkeän paljon hyvää olen kuullut ja traileri oli todella lupaava. Seka Caprio tuppaa osamaan valitsee loistavia elokuvia eli siihen luotan nyttenkin! Ja näihin neljään leffaanki upposi vain 22€



Viimeiseksi mutta ei vähäiseksi Susanna ihanaiseni tässä eräs päivä viime viikolla antoi minulle Jared Leto julisteen jota olen kuolannut jo 3 vuotta hänen seinällään! Susanna hulluna 30STM fanina vähän karsi Marssi tapettiansa seinältä ja päätti antaa tämän sitten miulle. Kiitoskiitos vielä kera <3 Bändistä tykkään todella paljon ja Jared nyt on iha sairaan kuuma eihä sitä käy kieltää, vaikka kyseistä sanaa "kuuma" vihaankin käyttää. Anyways, ilman etä Jarppa on ilman paitaakin niin tuo kuva on vain aivan TAJUTTAMAN hieno <3

Elikkä tälläistä siis tälläkertaa. katsellaa sitte mitä ensikerraalla ilmesty (milloin sekin sitten on)

24.9.2011

30 Songs 30 Days = Day 23

Ennen biisi valintaa sellaisia kuulumisia, että mitään ei ole taaskaan tapahtunut. Kävin tuossa aiemmin, jo eilisen puolella aamusta hammaslääkärin tuolissa ja voin sanoa, että se lääkäri ryssi iha mukavasti mun väliaikasen paikan, mitä helvettiä. Näyttää kuin joku olisi lämäyttänyt hampaaseni kasan kovaa purkkaa.! :O ihan oikeasti. No jos tuosta pääsis myöhemmin eroon iha kunnon paikan kera.

Pyörähdin kaupungilla ja siellä vierähti pari tuntia yllättävän monia vaatteita kokeillen, olen viimein päässyt siihen pisteeseen et kokeilin viimein paljon uutta ja erinlaista mikä on oikeasti _ennekuulumatonta. Sysäsin epäilyni kankkulan kaivoon ja otin sitä mikä näytti kivalta ja koko oli oikea. Kaikesta tästä huolimatta mikää ei näyttänyt hyvältä ja vikoja löyty eikä istunut  Pisti vituttamaan aivan saakelisti. Yksi syy miksi kuljen negatiivisin mielin kaupois vaaterekkejä pläräten. No silti kyllä kannatti koska huomasin paljon uutta, ymsyms sellaista mitä tosiaa mun ei kannata koskaa hankkia päälle, mitkä käy mulle ja kui HELVEITN paljon materiaalilla on väliä ainakin mun kohal jos esim mekkoa ostaa! Jotenka siis iha kätevä oppitunti siinä tuli, niin hassulta ko se ehkä kuulostaakin :'D paitsi hei löysinhä mä yhen tuubitopin, mutta ei sellaisesta, niinki yksinkertaisesta viitsinyt pulittaa 25 euroa.

Päädyin sitten tämän vaatehärdellin takia *jännitysrummut* mihinkäs muuhuin kuin _Anttilaan. Jestas, pistäkää mulle jo porttikielto, vaikka kaksi leffaa sieltä vain tarttui.



 Eka on nähty monta kertaa, mut onha se aika tuitui leffa ja aika klassikko kamaa jos nyt noin voisi sanoa. Jälkimmäisen olen kerran aiemmin nähnyt muinoin ja muistelin, että se oli hyvä. Ja sitä se oli, kun juuri lopetin sen katsomisen hetki sitten, vaikka kyllä huomaa, että olin paljon pienempi tuolloin. Hieman on karttunut tuo lista kaiken maailman nähdyistä leffoista ymsyms ni eihä se niin enää vaikuttava ollut.


Day 23 -  A song that you want to play at your wedding


Ja tämäkin biisivalinta on "vale" sillä mä en oikeasti TIEDÄ YHTÄÄN mitä tähä laittaisin. En mie ole tälläsiä miettinyt. Olen ehdottomasti yksi niistä harvoista jotka eivät ole KOSKAAN miettinyt omia häitään. Oikeasti, en mie tiedä hääpuku toivettani, en paikkaa, en yhtikäs mitään. Tiedän vain et pienet häät ja si joku kiva paikka. Ei mulla ole mitää " ton mä haluan mun häihin EHDOTTOMASTI. piste. that's it." eiei never. So.. valinta on siis vähän "läppä" mutta biisi itsestään on aivan mielettömän hieno, hauska ja yllättävän hilpeä, vaikkei itse tarina sitä oikeastaan olekkaan. Pretty mad oikeastaan. Vähän kuin olisi kaikki ruuvit tippuneet päästä vaikka elämä onkin aivan kauhea mutta iloitset silti että pääset naimisiin, vaikka tiedät kuolevasi, kinda. 
Suosittelen kuuntelemaan ja kaikki negatiivisyydet pois ja tanssahtelee valssin tahtiin jota rytmittää miun ehdoton lempi muusikko neito:

Emilie Autumn - Marry Me



26.8.2011

Obsessed by Movies

Kuten otsikosta voi päätellä niin joku on käynyt taas Anttilassa ostoksilla. Hmm ja jälleen kerran sitä ennen kävin työkkärin penkillä istuu hurjat 3 minuuttia joka oli varsin syventävä kerrassaa. Joku voisi mulle pistää jonkun porttikiellon topteniin. Tai ainakin jonkun rajan, että kui monta leffaa saan ostaa vaikkapa kuukauden aikana. Nytkin kesän aikana olen ostanut 20 leffaa... No minkäs intohimoilleen voi. Jotkut ostaa kenkiä, minä ostan leffoja ja elän elämäni onnelisena makkarana sohvanperukoilla löhöillen. The end :D

Näistäkin leffoista jälkikäteen kun ne olen jo katsonut niin kaksi olisi voinut jäädä hyvin hyllyyn. Joskus jos raaskin niin voisi alkaa myymään halvalla noita mitä ei tule katsottua. Siinä mielessä luojan _kiitos olen kriittinen leffan ostaja niin ei tule melkei koskaan täyttä hutia jonkun leffan suhteen = Putkikatseinen kusipää kuittaa!

Beetlejuice - Sleepy Hollow - Fear and Loathing in Las Vegas


Burton & Johnny kokoelmat kasvoivat taas kahdella :D tykkään! Sleepy Hollowta on metsästetty ties kuinka monta vuotta ja koskaa ei ole minun silmiin osunut. ja kaksi muuta löydöstä olivat puhtaita vahinkoja. <3


King Kong - Donnie Darko - Vain Koiraihmisille - Bangkok Dangerous

Koska King Kong on vain <3 Ja Donnie Darkoa en olisi koskaa kuvitellut näkeväni iha hyllyssä :O öh mut viimeinpä seki plakkarissa. Kaksi alimmaista tuli ostettua jossain ihme "haluan lisää" höyryissä ja olivat aika kehnoja. Bangkok nyt vielä meni koska toimintaleffat uppoo melkei aina. :)


Ja sitten vielä juuri tässä pari sekunttia sitten sain uuden puhelimen. Edellisestä meni näyttö iha pimeeksi, muuten toimii ja on sen verta vanha malli et sitä ei kannata korjata lainkaa vaa suoraa heittää veslintua silläkin.


En kaipaa mitään yyberkallista, enkä sellaista olisi saanutkaan kun porukat tämän mulle ostivat. taisi vaivaiset 50 euroo maksaa kun oli tarjous (oikeasti sen 80 euroo ja joissakin maksaa vielä 120 euroo mikä on jo iha liikaa kun on vielä vanha malli kyseessä) kunha non soitin ja kivannäköinen niin si olen minä tyytyväinen. Ainut koetus on se et kuinka sujuu tekstaaminen ko kosketusnäyttö on kyseessä (ekaa kertaa käytän) No siihenki si kai oppii ei siinä muu auta :)


Ja sitten viimeiseksi mutta ei _todellakaan vähäsiseksi mulle ilmestyi tälläinen lifesaver viimeviikon aikana piristämään eläämääni... Ja pyöreät 50 päivää enään tuohonkin keikkaan. Jestas tää aika taas vain valuu ja valuu, valuu... What. is. air!? Aaaaah AMEN to that! en edes odota lainkaa... 8))


Are you looking for happiness?
Are you looking for something better?
Do you ever feel emptiness?

Are you scared it's gonna last forever?
Don't give it away, don't give it away

13.7.2011

Money money money

Mistää tietää, että Katin palkka on tullut !? (toinen osa) No tästä varmaankin. Kävin Anttilassa. Viivyin kokonaisen tunnin. Tulos 11 kpl mahtavia leffoja 62 eurolla!!! Ei voisi ihminen tämän onnelisempi olla. Shoppailu on parasta huumetta ja parantaa lievän masennuksen :D Toisekseen työkkärissä käynti ei tunnu siltä, ellei käy sen jälkeen Anttilassa. Tästä on tullut mulle joku tapa :')


 Transformers, Transformers - Kaatuneiden Kosto, Batman Begins, Batman -Yön Ritari ,


Harry Potter & Deadly Hallows part 1, Number 23, The Imaginarium Of Doctor Parnassus,


Terminaali, Cast Away -Tuuliajoilla, Elizabethtown, Milk

Kaikenlisäksi kaupungilla ollessani porukat soittivat ja kertoivat, että menevät mökille muutamaksi päiväksi ja tulveta pe tai la takas. Kyllä kelpaa, on ainakin tekemistä näin ylläolevan perusteella.

= Elämä hymyilee, ei muistella viime perjantaita (it Hurts) ja leffojen avulla se onnistuu. Eli -Of to Neverland toisinsanoen, adios! 

(Edellee keikkapostaus joskus, öhöh)

17.5.2011

Another second in the sunshine

Nyt on harjoittelusopimus tehty ja hyvinmielin ajattelin lähteä ostelemaan kaupungilta jotain, mitä ikinä silmiini sitten osuukaan :D  Kuvista en sen enempää sano, kuin et edellee yhden kahden "räps" tekniikalla mentiin. EI jaksa rajata/käyttää aikaa laiskaa kun olen. Eikä tuota luonnonvaloa oikein ollut, nimimerkillä sataa kuin esterin perseestä! Meikästä ei tule koskaan kuvaajaa. Ei mulla riitä kärsvällisyys ja visuaalisuus eikä se ihme kyllä minua sen enempää voisi haitatakkaan. Keikoilta tykkään edelleen koittaa napsia hyviä kuvia mutta sekin on sitten ihan tuuri peliä ja kamerasta kiinni ymsyms. Anyway...

Rahaa ei ollut paljoa matkassa, mutta tässä miun uudet ja ensimmäiset "bling-bling" kengät Spiritstoresta. Ajattelin ihan "normeja" tennareita, mutta kyllähä nämä näyttää paljo paremmilta. :)) Hintakin vaivaiset 15€ !




Sitten Gina Tricotista sormus. Rakastan alennettuja hintoja. Olen tätä sormusta pyöritellyt sormessani usein, kun kaupassa olen pyörähtänyt mutta 13€ euron sormusta ei köyhä ihminen osta. Ja tästä päästääkin siihen, että miun onnekseni sormuksesta sai 75% alennuksen ja maksoi nyt vain vittu 4€ ihanaa! Oli yksi ainut kappale jäljellä ja aika pieni mutta kyllähän se tuossa pikkurillissä näyttää kanssa kivalta 


Sitten ostin vielä 6 eurolla 8 Mile -leffan. Kyllä kelpaa, todella hyvä elokuva kyseessä ja jos et ole nähnyt niin katso ihmeessä! Varsinkin jos vähääkään Eminemistä tykkää niin tuo on todella, todella katsomisen arvoinen. Ja vaikka et tykkäisikään niin tämän jälkeen tykkäät, haha lol, luulisi ainakin. Oli Eminen tai ei niin katsokaa. Kuva ei onnistunut jotenka taas netin ihmeellisestä maailmasta pääsen taas noukkimaan kuvan siitä. Lol


Eipä tässä sitten muuta. Huomenan työkkäriin vielä pyörähtää ja sisko Espanajasta kersoineen tulevat takaisin Suomeen pysyvästi ja siinä sitten pari päivää vierähtää heidän muutto/kersanhoito puuhissa ja sitten alkaakin harjoittelu. Saa nähdä kui rättiväsyny olen ensimmäiset kaksiviikkoa näin kun puolitoista vuotta on ollut tekemättä mitään :D  Eli saa siis nähdä miten käy, mutta nyt Kalpiksen karkkia naamaan ja X-Filessit pyörimään, Adios!

19.3.2011

Your world is not real

Cobb: You're waiting for a train. A train that'll take you far away. You know where you hope this train will take you. But you can't know for sure. Yet it doesn't matter. Now, tell me why?
 Mal: Because you'll be together! 

Älä lue, jos et ole Inception -leffaa katsonut ja et halua spoilaantua.



  Sain siis tuossa juuri lopetettua toisen katselukerran ja osottautui vain entistä paremmaksi, kun voi rauhassa keskittyä esim niihin seikkoihin, jotka ehkä ensimmäisellä kerralla unohti. Leffassa on niin paljon pieniä, mutta merkittäviä tietoja hyvin paljon ja siihen määrän hukkuu helposti, ja niistä puhutaan kokoajan, jotenka jos et heti kättelyssä muista aiemmin mainittuja asioita, niin loppuleffa on huomattavasti vaikeampi katsoa. Itse ekalla kerralla painoin stop -nappia aika tiuhaan tahtiin, että ehdin sisäistää lukemani, huonomuistinen kun olen. Totesin sen oivaksii tavaksi myös tällä toisellakin kerralla. Olen ehkä hieman ankara itselleni, sillä haluan muistaa aina mahdollisimman paljon, koska turhaudun hyvin helposti jos yllättäen olenkin puolessa välissä elokuvaa aivan pihalla jostakin ja sitten käy suututtamaan oma hitaus.

  Nyt toisella kerralla painelin edelleen stop -painiketta useaan tahtiin, mikä varmaan raivostuttaisi monia. Halusin tälläkerralla päästä oikeasti... siis ihan oikeasti leffaan sisälle. Tottakai minä ensimmäisellä kerralla leffan tajusin ja sen perus idean ja pysyin ihan hyvin kärryillä, mutta se että sä oikeasti joka sekunnin ja minuutin ajan olet sisällä tarinassa, oli se mitä havittelin nyt. Olen pilkunnusia ihminen ja jään heti pohtimaan jotain, jos en heti tajua. Pysähdyn hetkeksi ja mietin ja pistän sanat kuviksi, että joku asia olisi helpompi käsittää, sillä sanat pelkästään eivät aina anna selkeää kuvaa. Vaan silloin kun luot mielikuvia niistä sanoista auttaa huomattavasti näkemään asiat selkeästi ja niinkuin ne oikeasti ovat. Vasta tämän jälkeen pystyn jatkamaan leffan katsomista eteenpäin... 

  Tästä päästäänkin sitten ihan leffan loppuuun. Nyt se tosiaan itketti minua odottamattoman paljon. Loppumusiikkikin oli todella kaunis, ja se oli se mihinkä ekalla kerralla jähmetyin kuuntelemaan täydelisesti lumoutuneena. Ja silloin ekan kerran jälkeen loppu jäi eniten mieleen, koska se loppui arvoitukseen. Rakastan arvoituksellisia loppuja. Sen pohjalta voi kukin tehdä omat johtopäätökset. Juuri se valinta mitenkä tarina päättyi mielestäsi. Kumman vaihtoehdoista haluat valita. Ja se, että miten toivoisit lopun "olevan" ei ehkä ole se miten se oikeasti loppui; Ne ovat kaksi eri asiaa. (toivottavasti tajuatte mitä tarkoitan, vaikea selittäää)  Itselle loppu oli kaksipiippuinen juttu. Haluan uskoa, että se oli todellisuus, vaikka toteemi näyttikin siltä että jatkaisi pyörimistään ja että se olisi edelleen unta. :O Mutta se pieni hidastuminen "horjahdus" sen toteemin liikkeessä juuri ennenkuin kuva meni mustaksi pisti miettimään ja kylvi siemenen kytemään sisälle " onko hän edelleen unessa, vai pääsikö todellisuuteen.. Pysähtyikö toteemin pyörivä liike vai ei heti kuvan mustumisen jälkeen!?

  *Huokaus* Sanantulvani alkaa tukkiutua... Mutta varmaan tulevaisuudessakin erinomainen leffakokemus kerta toisen jälkeen. Paljon pohdittavaa ja mielenkiintoa, joista voi silti löytää vielä vaikka mitä uusia juttuja. Ja vaikka paasasinkin, että kuinka halusin juuri nyt uppoutua tarinaan niin hyvin, että tajuaisin kaikki, aivan kaikki. No pitäähän minun kuitenkin tajuta se, että se ei vältämättä ole aina mahdollista vaikka kuinka haluaisin!! Jokaisella voi olla omat päätelmät joistakin asioista, kun kaikki näemme ja koemme asiat erinlailla etc. Itse joskus turhankin usein, jos hyvä leffa osuuu vastaan, jossa on minua liikuttava/koukuttava aihe, niin ryhdyn etsimään tiedostamatta asioita, jotka ovat minulle tärkeitä/merkittäviä/jotka kohtaavat minussa/jotka puhuttelevat. Ja se että miksi juuri nämä asiat!? Taidan henkilökohtaistaa tätä nyt liikaa, mutta näin minä toimin, enkä varmaan ole ainut.

  Suosittelen katsomaan tuon leffan. Juonen nerous ja yksityiskohtaisuus on käsittämättömän hieno! Visuaalisuus silmiä hemmotteleva. Rakastuin. Unimaailman salat ja mahdollisuudet ovat mieltä hykerryttäviä. (Minäkin tahdon) Näytteliäkaarti oli loistava ja kaikki tuntuivat olevan elementissään. Mitä muuta tähän voisi vielä sanoa. Olen huono tälläisin termein selittämään kokonaisuudessaan leffan hienotta. Olen enemmänki selostavaa tyyppiä, joka lätinöi siten miltä tuntuu...

  Sellainen pieni pointti vielä, että se itse syy, miksi Browningille laitettiin Saiton toimesta istutus oli mielestäni hyvin "huterahko" ja kovin tylsä itseasiassa. Kyse oli vallasta ja suuryhtiön romahduttamisesta, mikä ei ole mitenkään uusi asia elokuvissa. Mutta nimenomaa se oli hienoa, ettei se häirinnyt lainkaan, vaikka tälläkertaa oikeasti vasta tajusin senkin seikan! Koska suurinosa leffan ajasta ja _tarkoituksellisesti sen pääpainosta oli istutuksen TOTEUTUS, eikä se _miksi se tehtiin Browningille loppupeilessä. Siihen se leffa pyrkikin. Kyse oli vain istuttamisesta. Toki jos olisivat jonkin "yyberimmän" syyn keksineet ni olishan se ollut hienoa, mutta sitä ei tarvittu, kun se ei ollut se mistä leffassa TODELLA oli kyse.

  Minä en ole mikään leffarvostelia (vaikka niin tyhmissä, mutta kuitenki unelmissani toivoisin, että osaisin sen taidon) Tämä on vain ajatustenpurkua, mikä on minulle monesti helppoa, jos esim elokuvista on kyse. Ja nyt ennakkoluulottomana annoin vain tekstin tulla. Mutta loppua kohden aloitin tämä itseni arvostelemisen. Alkuteksti sujui huomattavasti paremmin kuin loppupuoli. Minun "inspiraatio" tai pikemminkin ajatustenkulku ja sen purkaminen onnistuu vain jos kirjoitan mahdollisimman nopeasti kaikki ulos sellaisenaan, kun se tulee, oikeasti välittämättä ja lukematta aiempia lauseita uudelleen tarkistakseen "Onko se hyvä". Nyt on jo suurinosa tästä tulvivasta sanantulvasta hävinnyt. Mene ja teidä miksi. Pitäisi alkaa kirjoittaa nopeammin (eikä nyttenkään ole mennyt kuin 10-15min, mikä on mielestäni aika nopeaa toimintaa) Miksi tämän pitää olla aina näin lyhyt hetki, kun pääset vauhtiin. Vain 15 minuuttia. Eikä ole ensimmäinen kerta. Nyt vain todella huomasin sen. :(( Mälsää... Toivoisin, että tätä asiaa voisi kehittää ja että se oikeasti joskus kehittyisikin, että voisi oikeasti pidemmässä ajassa tuottaa tekstiä silloin, kun se kuuluisa rauta on kuuma.

Kati oli taas vauhdissa ja tämä oli "sunnuntaiblogia" parhaimmillaan (Lue: pahimmillaan)

18.3.2011

A Bit O' This & That

Blogin ulkoasumuutos.... Jälleen. Kyllästymisestä olen puhunut aiemminkin, jotenka miksikä toistelemaan enään asioita. Ajattelin "synkistellä" ja tehdä aika musta painotteisen ulkoasun ja muutenkin hyvin minua jopa raivostuttavan loppuunkuluneen puna-musta-valko sellaisen. Mutta tämä mielyttää silti silmääni kaikesta huolimatta :OTuli tapeltua muutamien Hurts kuvien kanssa kauan ja totesin etteivät ne olleet hyviä. No ehkä se vaihtelu sitten virkistää ja virkistihän se. Neiti Autumn on ollut pitkästä aikaa kuuntelussa ja I fell in love even more deeper (Ja kyllähän se on täyttä rakkautta ollut aina ennenkin. Mutta sekin taas _lisääntyi) =D


Ja tällein randomisti tältä pärstäni näyttää tänään. Siltä samalta näytän kuin aina ennenkin. Nyt tosin naamani on kuulema oranssi -.- Pitää ostaa jotain albiinoille tehtyä meikkivoidetta/puuteri oikeasti, menee hermot! Koska AINA vaikka ostaisin niitä VITIVALKOISEN näköisiäkin aineita, niin ne muuttuvat kellertäviksi aina. Ja minun naamaan ei tartu väri kesäisin koskaan, ongelmaihoinen kun olen. Nice... No jotain pitäis keksiä  kevyesti itsepäivittävää naamarasvaa tai vastaavaa. Mutta se siitä. Aamu oli kerranki jopa mukava, kun sai popitella stereoilla musiikkia ja meikata samalla, ilman että porukat olisi valittaneet mökästä. Taisin liikaa innostua tanssimaan, kun meikit eritoten kulmat kusasi, vaihteeksi. En jaksanu oikein keskittyä :'D

Ammatinvalintapsykologilla tuli käytyä tänään (helvetti on siinäki nimi :D) Ja oli aika hukkareissu, mutta ensiviikon torstaina tekemään testejä ja sitten sen jälkeen maanantaina vielä uudelleen. = Lisää hukkareissuja :D No pääsenpähän pois tästä kuolemantylsästä kylästäki käymään jossain muualla. Mietin edelleen mistähän sitä hakisi harjoittelupaikan. En kyllä haluaisi Tikkakoskelle minnekkään S-Markettiin tai sellaisiin :O Liikaa tuttuta naamoja. Mutta jokin vaatekauppa tai muu kiva putiikki olisi kiva :) W'll see...

Ja Anttilassa minä kävin. Porukat soittivat, että olisivat 5min päästä meijän "vakipaikalla" mistä hyö poimivat miut autonkyytiin. Kauhea kiire ja vauhdilla nappasin itselleni Inceptionin ja Puoliverisn Prinssin. Ja kyllä... kesti tosiaan kauan hankkia tuo jälkimmäinen :D No 6 euroa niin mikäs siinä (Kun kaikki ostamani potterini ovat olleet tuota hintaluokkaa) Ja siitä päästääkin siihen aiheeseen etten koskaan ole ostanut UUTTA leffaa, joka maksaa sen 20 euroa. Kallein on ollut 13 euroa. Lähestulkoon aina ostan niitä 6-7 euron leffoja vain, köyhä kun olen. Enkä raaski edes ostaa 10 euroa kalliimpia, kun on tottunut ostamaan noita halpoja vain. 

Ja sitten hyvin sopii perjantaihin tämä biisi. Nyt kun olisi vielä menossa bailaamaan ni olisi entistä parempi mieli. *Haaveilee bileillasta* Ja hitto Voicelta kun näin tuon videon niin en voinu olla ajattelematta että "Marry me Jennifer." Hhaha okei ei ehkä ihan, mutta pakko sanoo että on aika HOT! Mitä mie höpisen!? 


11.3.2011

Happiness (Part 3)

Tuolla otsakkeella, kun on aiemminkin tultu sepostettua niin jatketaan samalla linjalla. Ja mikäs siinä olo kertakaikksien loistava ja naamakin typerässä virneessä silkasta ilostan joka kumpuaa vain jostain... jostain. (Taitaa tosiaan kevät tehdä hyvää minulle) :D

Piti herätä seitsemältä ja kahden tunnin yöunilla työkkäriin. Ei niin mukava aamu, mutta oikeasti työkkärin täti on edelleen mukava, wau. Mutta nyt alkaa armoton harjoittelupaikkojen etsintä, mutta siinä samalla ihan kunnon töiden etsiminen. Et nopea maininta nyt siitäkin nyt tässä. Ketään tuskin kiinnostaa miun urasuunnitteluni.:D
Ja tuon jälkeen sitten hyvinmielin kaupungille ja oikopäätä Anttilaan. -->

Löysin kameran latauspiuhan viimeinkin. Iskä tyhmä oli vienyt sen. Ja edelleen. En ole kuvailia ihminen, jotenka koittakaa kestäkää tätä paskaa :D

Thank God, että en onneksi keskiviikkona ostanut Matrix -leffoja (Ei sillä, et ne yhtään huonompia olisi, mutta nämä nyt sytyttivät enemmän) Sillä hyllyssä vierekkäin olivat The Sixth Sense & Finding Neverland ja maksoivat vain 4 euroa kumpainenkin. Rakastan molempia leffoja hirmu paljon ja varsinkin jälkimmäistä olen käsiini koittanut etsiä pitkään (kaikki aina sanoivat minulle "No siellähän Anttilan hyllyssä se leffa on aina et senkun käyt ostamassa") Mutta aina, kun minä olen sinne mennyt, niin sitä ei ole koskaan ollut siellä :(( No nyt oli ja tuo Kuudes Aisti oli puhdas iloinen vahinko, jesjes ja nyt se on minun <3  Mutta kolmas, ehkä vieläkin isompi jopa pienoinen shokki tuli kun näin CHOCOLAT = PIENI SUKLAAPUOTI -leffan hyllyssä! Meinasin kulkea ohi lukematta kantta lainkaan, mutta onneksi näin ei käynyt.. Leffassa on uudet kannet varmaankin jonkinsortin "uuden painoksen" myötä niin siksi pitikin kolmeen kertaan lukea, että siinä varmasti luki Chocolat. Ohmy. Tuo on eräs maailman ihastuttavimmista leffoista. lähestulkoon 10 kertaa televisiosta tultu katsottua eikä kyllästymisen merkkejä näy :'D
Sitten myös Die Hard 2 & 4 tuli hankittua kun halvalla sai. Kolmonen uupuu vielä. Ja huomasin, että 3 Bruce Willis -leffaa tuli hankittua. No sehän on kova äijä ja hyvä näytteliä, eikä sen karismasta voi olla pitämättä! Ja maininta siitä että 2 kpl Johnny leffoja tarttui mukaan kanssa niin siitä ei tarvitse erikseen mainita sen enempiä. Niitä keräilen ja en tosiaankaan ole varmaan ainut ;D

Näistä leffoista syntyikin tämä hyvä mieli viimeistään ja nyt jos jaksaisin siivoilla huonetta. Ohoh... Ja sitten voisi käydä pihalla "juoksemassa" ja tuijotella nuita leffoja illalla. Sounds good... Rauhallinen perjantai ilta tiedossa (Eikös ne ole aina vähän liiankin rauhallisia - sanoi ääni pääni sisällä.) Onon. Mutta olen muutenkin "paastolla" Baareista (En juomisesta) Ajattelin, että sitten kesällä voisi ravata paremmin kun on lämminkin ja sitä rahaa toivottavasti <3

7.1.2011

Happiness (Part 1)

Huhhuh! Vilskettä on riittänyt varsinkin näin vuodenvaihteen aikoihin, Kun Sussu siis oli täällä kaiken kaikkiaan 6 päivää. Ja eräät kymppiluokan horoapinatkin eksyivät pitkästä aikaa meille yhdeksi yöksi + viimeisen kunnnon vapa illan kruunasi Iiri ja Henna seurallaan :P Saatiin pari vihaista ilmettä naapurin mieheltä ja ovikellon soitti aamu neljän aikaa naapurin rouvan toimesta. Minkäs sille voi kun aamu 4-6 menee levottomaksi ja väkisinki tulee naurettua kaksi tuntia helposti :D

Ja vaikka tämä on nyt vanha aihe ja jäljessä tulen ni haluaisin vielä palata viimevuoteen ja yhteenvetona sanoa, että ei ollut kovin hääppöinen vuosi. Ehkä huonoin elämäni aikana koskaan. Syitä en ala ladella sen enempää kuin, että oma laiskuus ja jokin itsetunnon romahdus ym pienien ja isojen asioiden soppa ja se tietynlainen paikallaaan oleminen vaikutti tähän huonon vuoden tulokseen siis.

Mutta näen viimevuodessa myös pari SELVÄSTI kirkasta ja hienoa muistoa jotka pompahtaa ylitse muiden (Espanjassa 2kk, Miitti hesassa, Epican keikka, Gaga ja pari muuta special päivää) Nämä hetket/päivät tekivät viimevuodesta siedettävämmän ja ehdottomasti mahtuvat sinne top 10. Joten ei siis läpensä paska vuosi after all :)))

Näistä hyvistä päivistä viimeisin aivan tässä vuoden lopulla with Sussu was amazing!!! Lisää tämmösiä, ja voin kertoa ja myöntää oikeasti käsi sydämmellä etten lähestulkoon koskaan ole nauranut 6 päivän aikana näin paljon ja saman ihmisen kanssa pelkästään :D Juttuja oli liikaa, ja ne oli kamalia, aion olla hyshys näiden ja suhteen visusti :''DD

Ja koska olimme juurtuneen oleellisesti sohvan ääreen jo isoineen täysineen ruokamahojemme kanssa niin katsoimme siis muutaman leffan. (Ja kyllä näistäkin yli puolet on jo entuudesta nähnyt. mikä siinä on kun ei voi koskaan "uusia" leffoja katsoa) :D


Inception. Tämä oli nyt se yksi niistä uusista ja tykkäsin kovasti. Valitettavasti mulla on joskus paha tapa pysäytellä leffaa vähää väliä jos tulee paljon infoa. Ja tässä leffassa tarvitsi kuitenkin muistaa paljon asioita ja sisäistää. Minä, joka vielä omistan  lievästi huonon lähimuistin (En muista virallista nimeä) niin juuri luettu asia ei sitten millään jää aina mieleen. Ja tämän takia turhaudun heti jos en hiffaa jotain vaikka juuri oltaisiin selitettykkin asia, jotenka olen todennut tuon aika ajoin stoppaamisen käteväks. Ainoastaa Sussulla meinasi mennä hermot ko taisin tehä sitä vähä turhankin usein. :D Ja tossa sussun hermostuneisuudess kaikisten huvittavinta on se että hänellä on MYÖS tämä täysin sama lähimuisti ongelma ollut aina lapsesta asti niinkuin minullakin :''D kaksi toopea siis toisinsanoen eheh


Pitkästä aikaa tämäkin vollotus leffa :D Olen nainen ja tykkään tästä tajuttomasti. Ja itken kuin kaheli, ei hyvä jumala joka kerta sama :D Alahuuli väpättäen hyvä ettei parkumiseksi mennyt. Siinä sit Sussun kanssa oltiin " joo en mä itke hehheh " ja hermosavut oli paikallaa leffan jälkee kun tärinä ei meinannu loppua. eikä loppunutkaa. eh ööh...


Ja tämäkin kerran aiemmin katsonut. Ostin tämän Juuri Anttilasta viimein. Nyt toisen katselukerran jälkeen totesin et se oli tosiaan oikein kelpo ostos <3 Ja sori mut Hugh Grant on ihana. (On ollut aiemminkin, mut taas sain muistutuksen, että miksi) Tulee kauhea fanityttöily fiilis. Täst en taija koskaan päästä eroon :D Mut tykkään kyl tästäkin leffasta. Oivoi piti joskus suunnitella et kerron kunnolla näistä leffoista mitkä laitan tänne aina, mut ei nyt ole riittänyt halu ja taitoa ilmaista itseään niin, että saisin sepostettua jotain järkevämpääkin selostusta kuin tämä :D


Tämäkin on omassa hyllyssäni ollut jo pidemmän aikaan. Ja mie RRRRAKASTAN näitä "maailmanloppu -leffoja" Vaikka joskus olisikin jotain samaa kuin joissain muissa kanssa leffoissa ni näitä jaksaa AINA katsoa kaikesta huolimatta. Jännitystä riittää, on tuhoa ja epätoivoa, itkua ja iloa ja hyvää huumoria. Jotenki tykkään siitä fiiliksestä minkä usein tälläset leffat saa aikaan, kun karvat nousee pystyyn, kun koko ihmiskuntaa kohtaa vaikeat pelottavat ajat tulevasta, et selvitäänkö me vai ei. On tullut viimeaikoina sellainen tunne et näitä tälläisiä pitää ostaa hurrrrjasti lisää. Tämä oli kyllä hyvin erinlainen kuin muut jotenka plussat sille. Oikein mainio.


Legenda legenda. Ah niin ihana. (edelleen omasta leffahyllystä) Katsoin tämän kyllä veljeni ja sen tyttöystävän kanssa, kun Sussun kanssa ei keretty katsoa. Mutta ajattelin sen tähän saman syssyyn laittaa kun sopii nyt hyvin tuon aiemman leffan seuraks. Mut joo tälle saa nauraa naaman kipeäksi samaan aikaan kun varsinki itse ekan kerran joskus muinoin katsoin ni olin aivan jännityksestä kankea.. ja se niagaran putous mikä tuli siihe loppuun ni on se aika hyvin _yhden leffan kohalta kun niin monta vahvaa fiilistä. Ja jos et ole nähnyt, niin sinulta puuttuu iso aukko yleissivistyksestä :'D


Ja kerta kiellon päälle. Vielä yksi ja viimeinen maailman loppuleffa katsottii nimeltä Deep Impact. Ja omasta hyllystä löytyy tämäkin kappas perkele :D Tässä on kyllä HYVIN samanlainen juoni kuin ylläolevassa minkä tajusin vasta tässä ihan äsken! :O Jotenkin häiritsee että kumpi on matkinut kummalta kun molemmat ilmestnyt sama vuonna -98 Hmmm... No en ala sen enempää spekuloimaan, mutta tässäkin on paljon erinlaisuuksia kuitenkin ja molempien jutut toimivat hyvin, ja koska tälläisistä maailmaloppu leffoista kun voi kaivella jos mitäkin eri puolia mitä käsitellä eritavalla jotenka erinäkökohtia on paljon jotka tekevät näistä kahdesta hyvinki erinlaiset. (Elijah Wood on kyl niin kakarn näköinen, mutta se on kersasta lähtie ollu niin tuitui) Enkä voi uskoa oikeasti et kyseinen henkilö on tämän jälkeen lähtenyt tekee Sormusten Herroja. kun tosiaa tosi nuoren näköinen on tässä :O)

Ja nytkun aloin miettimään en muista puoliakaan, mitä me katsottiin! Paitsi Alice ja Secret window jotka sain tässä joulunaikoina, eikä niiistä tarvinnut enää mainita sen enempiä + joku Sussun leffa jonka nimeä en kuollaksenikaa muista :(

Ja näiiin... ja kuten otsikostakin näkee niin tämä oli eka osa. Toisessa osassa jonka ilmestymisestä en osaa sanoa sen tarkemmin että milloin sen tulee. Koska pitää saada kuvia eka Sussulta ja niitä sitten ajattelin postailla tänne, jos viitsin. Ja otettiin kun OTETTIIN kuva meijän kaikista ruokaostoksista. käytiin nimittäin ekanan päivänä ostaa tyylii 5 päivä ruuat ja saimme ruokalaskuksi melkein 80 euroa. se kertokoot jo siitä että kuinka läskejä me ollaan. :'D

Ja tähän aivan loppuun muutama biisi jota tuli huuatettua. Varsinkin tuo Marssien ihanuus <3 siitä tuli meidän unibiisi. Helvetti että Jared vetää korkealta. Muthui et on hyytävän kaunis, pakahduttava ja sydäntaraastava esitys (on vain livenä esitetty)




Ja sitten tämä oli toinen huuatus ^^ vihaan kylläkin Mileytä. Oikeastaa vihata on liia iso sana mut en PIDÄ. En pidä siit musasta, eikä se ihminenkää järjin kiinnosta/jaksa sitä. No enyway tää biisi on poikkeus kuitenkin. Täs on jotain nii kliseemäistä kylläkin iha biisin alust loppuu mut miun energiataso pompahtaa sataan, kun tämän kuulen... minkäs teet :D Olen hyvin paljo huuattanu eikä vielä kyllästytä. what the fuck!? :D

28.12.2010

Movies & Shopping

Eilen rakas mursuni Iiri oli täällä yötä ja oli elokuvien täytteinen ilta. Tuli katsottua seuraavat lehvat:

Houdini ja Rakkauden Kahleet. Ei oikein ollut mistään kotoisin. Kyllä sen kerran katsoi. En oikein osaa perustella tätä, että miksi se ei nyt ollut kovin katsottava. Ei vain juoni napannu, ja olisi kaivannut jotain selvennystä prologia tai vastaavaa, kun tosi tapahtumiinkin perustui ja ei otettu ainakaan huomioon sitä, että katsoja ei vältämättä ennestään tiedä kyseisestä Houdinista mitään.


Sitten katsottiin yksi Wallander, kun Iiri niistä niin tykkää ja tämän osan nimi oli Pappi. Ihan katsottava tämäkin. Tasan yhden Wallanderin olen lukassut melkein kokonaan (kesken jäin kun en ole näin kirjaihminen) Mutta tämä Pappi oli kyllä ihan hyvä. Tälläinen perus rikos -leffat toimivat yleensä ihan hyvin miun kohdalla, niitä on vian niin paljon ja olen todennut että niistä on kuitenkin loppujen lopuksi vaikea sanoa mitkä ovat laadukkaita ja mitkä huonoja. En tiedä miksi... Tämä oli sitten kuitenkin keskivertoa hieman parempi.



Ja vielä Derailed (tunnetaan suomeksi myös nimellä: Houkutus) Ja voinette arvata, että tuolla sanalla kun Googlettaa niin ilmestyy vain vampyyreitä ruutuun eikä lainkaan kuvia tästä leffasta, joka on ilmestynyt  kaikenlisäksi ennen itse Twilightia. Mutta tämä oli yllättävän hyvä. Paljon tämän kaltaisia leffoja olen katsellut ja jotkut toistavat samaa kaavaa, mutta tämä yllätti kuitenkin erinlaisuudella ja jopa ihan yllättävällä tavalla. Katsomisen arvoinen todella, mutta en mitään viittä tähteä tälle kuitenkaa voi antaa.



Tässä olit näitä katsottuja leffoja ja leffoilla myöskin jatkan ostittain vielä, sillä sitten tänään (okei vuorokausi on vaihtanut jo kolme tuntia sitten), mutta siis maanantain puolella kävimme Iirin kanssa kaupungissa tuhlailemassa joulourahojamme. Allennusmyynnit oli alkanut ja toinen osapuoli osaa törsäämisen. Se tuli viimeistään nyt tajuttua :D Itse huomasin pahasti sen, että vaikka olenkin rahoissani KERRANKIN niin minusta tulee entistä pihimpi ihminen. Yhyy, olenko nainen ollenkaan!? :D Ainut poikkeus on elokuvissa. Niitä raaskin ostaa lähestulkoon aina, vaikka taskussa olisikin vain 10€ :) Ja tänään kaappasin Anttilan ihanasta Toptenistä  nämä kolme komeutta <3




Sellaisen seikan myönnän tässä nyt heti, että miulla on PAHA tapa ostaa lähes AINA sellasia leffoja, jotka olen jo NÄHNYT! Hyvin typerää loppujen lopuksi. Mutta kyllä ne on silloin ostamisen arvoisia. Kuten nämä kolme. Etenkin Sherlock Holmes, puhdasta rakkautta. Tänään neljännen kerran katsoin ja tykkään vain enempi. Robert Downey jr & Jude Law:n kemiat toimivat alusta loppuun ja rakastan sitä, kun nuo kaksi Sherlock ja Watson ovat kuin tappeleva aviopari :D
Ja sitten nuo kaksi leffaa Secret Window on kyl hyvä kanssa ja Johnny Depp kokoelma kasvoi. Public Enemiessin kävin katsomassa leffateatterissa ja se ei ollut niin hyvä kuin olin ajatellut. Mutta kyllä tuota nyt katsoo :))

H&M:llä käväsin taas ja sieltä nappasin Mustat nahkapintaiset rusetti pinnit (2kpl) Mikähn rusetti fiksaatio minnuun on iskenyt mutta nyt on sit sellaisetkin, kaulakorun lisäksi :) Tässä kuvassa nuo ei lainkaan nahkaiset (kyllä, en jaksa itse kuvata omia ostoksia, vieläkään) Jotenka netistä koitin etsiä mahdollisimman samannäköisiä kuin omani. Ja tämä on täsmälleen samanlainen muutoin paitsi kankaan tilalla on kiiltava nahka kangas.


Sitten myöskin samaisesta kaupasta sellainen 10kpl setti  jossa on mustia/hopeisia rannekoruja. Ihanasti kilisevät ja kalisevat, edelliset alkavat menettää hopean värinsä, jonka seurauksena ranne on sinisenä, mutta nytpähän ei tarvitse kärsiä enään niistä voisin heivat ne roskiin ko ovat ruman näköseks menneet :D

Kello tässä lähestyy 4 O'clockia ja voishan sitä painua untenmaille. Se taitaa olla kyllä yksi mahdottomuus, kun join pitkästä aikaa energia juomaa ja puoli kahteen asti tuli tänään muutenkin nukuttua... etet :D

26.12.2010

My Presents

As I promised tässä muutama kuva lahjoista joita sain. Ja tässä ovat ne parhaimmat, tykkään paljon <3

Alice & Nightmare Before Christmast on viimeinkin minun <3 Vaivanloisesti mutta kyllä se pikkuhiljaa Burton -kokoelma on valmis. Ja se Johnny -leffojen keruu onkin sitten vaikeampaa, mutta jonainpäivänä sekin kokoelma on toivottavasti kasassa :P



 Henna yllätti ja osti tämän ihanuuden kanssa. Olen onnesta soikea. :P Veikkaan, kun tämän katson läpi käyn ostamassa heti 2 & 3 kaudenkin kaupasta 50€ sokkarin lahjakortilla, jonka sain siskoltani lahjaks <3


Kummitäti osti Suolakivi valaisimen. Meillä tälläsiä kotona on jo kaksi entuudesta, kun porukat halusivat, mutta nyt onkin sitten oma kivi huoneessa. Onha tuo iha kivan tunnelmallinen... Ja tämän kiven ansioista oman huoneen ilmakin voi sitten olla jopa hengitettävää, lol :D


Tässä nyt muutamia lahjoja niinkuin sanoin. Ei paketteja näin vahetessa tule niinkuin lapsena mutta laatu ratkaisee ja näistä tykkään paljon. Myös käteistä sain vähäsen ja sukkia ja suklaata puoli kiloa. + Hennan tuliainen tallinnasta... kyllä Virulla gaiggi valgenee ja sillein siis ;D Ja tässä pari viikkoa ennen joulua porukat ostivat minulle telkkarin ja DVD -laitteen jotenka se olisi siis heidän lahja minulle tältä vuodelta. Ilman telkkaria olin tässä reilun vuoden, mutta hyvin pärjäsin eikä tehnyt edes kipeää. Mulla kun on tämä rakas tietsikka joka on kirjaimellisesti elämäni valo, jotenka telkkari on siis yksi merkityksetön kapistus mulle nykyään melkein :))

Nyt loppuilta menee varmaan dataillessa. Sisko ja sen mies ovat olleet täällä kohta neljä yötä. Ja on myönnettävä, että miulla menee hermot. Kun en alkupeleissäkään olisi halunnut, että hyö tänne tulevat. Huoh eli ei ole kyl kieltämättä ollut kovin kivaa tässä parina päivänä mutta nuo tuossa saavat kohta lähteä, että pääsen nauttimaan tästä yksinolosta viimeinkin. :P