Näytetään tekstit, joissa on tunniste Harry Potter. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Harry Potter. Näytä kaikki tekstit

26.7.2011

All this has to come out

-Olin linkissä, matkalla kotia ja melkein omalla pysäkillä ja seisoin jo ovien edessä. Katsoin tiviisti maahan ja odotin niiden avautumista, kunnes eräs tuntematon tyttö, arviolta 16 -vuotias kysyi multa kauniisti tapittaen että "onko kaikki hyvin..." Pakotin nostamaan pääni ylös ja hymyilin takaisin ja sanoin " on on, ei mulla ole hätää " ja astuin linkistä ulos... -




...Harry Potter & Deathly Hallows Part 2... in my eyes

(sisältää juonipaljastuksia)

Jos voisin kelata ja purkaa kaiken sen, mitä mulla pyöri 40min linkkimatkan ajan päässä nyt tähän, niin mun ei tarvitsisi takkuilla nyt sanojeni kanssa, joidenka on tultava ulos.

En halua sanoa, että olisin väsynyt ja, että kaikki johtuisi siitä, sillä se ei ole. Ihminen taitaa olla vain paljon avoimempi, aidompi, empaattinen = todellinen itsensä sellaisina hetkinä, ottaen kaiken moninkertaisesti itseensä, kun mitkään muurit ja estot ole tiellä ja näet asiat ennennäkemättömällä tavalla. Näin mä sen koin ja olen onnelinen, että tää kaikki tapahtui juuri näin, eikä kukaan voi mulle muuta väittää, tai ennenkaikkea ottaa tätä tunnetta multa koskaan pois.


Kaikesta tästä voi päätellä kuinka tää leffa... uppos muhun sen sanan jokaisessa merkityksessä. Aivan mieletön! Tunnelatauksia ja jännitystä riitti, vaikka sä tiesit kuinka tulee käymään. Severuksen kuoleman aikana ja aina siitä eteenpäin, sain pidätellä itkua aivan leffan lopputeksteihin asti, epäonnistuen siinä todella huonosti. Jatkaen putoustani sekä linkkimatkan ajan, pysähtyen puistoon kotimatkallani tehden samaa ja sekä nytten kotona, oli ja on edelleen jotain sellaista, mikä tuli sieltä kuuluisan puun takaa. :O Tähän oli panostettu todella paljon ja se tuntui ja näkyi. Itse silmään pisti Danielin skarppaus, se oli selvästi huomattavissa. Iha kuin jokin uusi lähestymistapa kaikkeen kerakehittyminen, at last. :) En voi uskoa, että juuri kirjoitin tuon lauseen tähän. Itse visuaalisuuden rakastajana tuijotin kauneutta ja nautin sydän leväten onnellisena, naama välillä repeytyen silkasta suun ammotuksesta. Puristin Sussun käden paskaksi, ja sama toisinpäin, molemmat hyökyaallon kourissa :'D 

Muutamat aiemmat kokemukset siitä, kun ensimmäisten sekuntien aikana saat jo sen tunteen, että tämä tulee olemaan jotain todella upeata aivan loppuun asti, niin tämä oli yksi niistä. Ja kokemusten perusteella se tulee pysymään yhtä hienona myös tulevaisuudessakin menettämättä koknaan hohtoaan. Musiikit olivat parhaimmillaan kuin koskaan aikaisemmin ja teki tästä kaikesta vain... niin paremman. Mä en kutsu itseäni lainkaan Potter faniksi, koska en ole koskaan sitä ollut. Enkä koe olevani sitä ehkä koskaan, täysin ainakaan, kun tämä kaikki tuli vasta pari vuotta sitten eläämääni. Sanon olevani ehkäpä tämän viimeisen osan, loppuhuipennuksen rakastaja näin luultavammin.

Ja sitten, rakkaan Severuksen kuvan ilmestyessäni verkkokalvolleni tässä istuessani, saa hanani auki uudelleen ja uudelleen. Tätä Severus ylistystä kuulee joka tuutista, mutta se ei saa mua voimaan pahoin lainkaan....
" You have your mother's eyes " -On varmaan maagisin ja parhaiten lausuttu lause kaikista maailman leffoista mitä itse olen koskaan nähnyt elämäni aikana! Ja jokin ainakin muuttui, huomattavasti leffan nähtyäni, ei voi olla huomaamatta. Mä kutsun häntä Severukseksi, en Kalkarokseksi niinkuin aina ennen. Kalkaros, on nimi sille, jonka me luulimme hänen olevan. Severus on  nimi sille, mitä hän todellisuudessa oli. <3 *vesiputous*


Ja niin... Vaikenemisen lahja ei ole koskaan ollut mun lahja,. Eikä myöskän sairas tarve purkaa tuntoni johonkin. Anteeksi olen päättänyt olla pyytämättä kuitenkaan, sillä ei mulla ole tarvetta siihen. All this has to come out and it did... Vieläkin löytysi sanoja, mutta ei sellaisi mitkä kuvailisivat sen kaiken samanveroisesti. Ehkä minä tyydyn nyt tähän, sellaisenaan kun se nyt luonnoliesti tuli.

Ja te mahdolliset lukiat jotka silmäilette tätä nytten, haluaisin vielä tähän ihan loppuun sanoa sen lauseen, joka kiteyttää tämän kaiken. Sen lauseen, minkä periaattella tän kaiken kirjoitin ja enennkaikkea sen minkä mukaan nyttenkin käyttäydyn, näen, tunnen ja ajattelen juuri kokemani asiat. Toivon, että ymmärrätte mua...

" Of course this is happening in your head but it doesn't mean that this isn't real "
- Albus Dumbledore -


Tarviin paremmat kuulokkeet/ uuden koneen, ei lähde tarpeeksi volumea, haluan tämän niin isolle että korvista alkaa vuotamaan verta!

13.7.2011

Money money money

Mistää tietää, että Katin palkka on tullut !? (toinen osa) No tästä varmaankin. Kävin Anttilassa. Viivyin kokonaisen tunnin. Tulos 11 kpl mahtavia leffoja 62 eurolla!!! Ei voisi ihminen tämän onnelisempi olla. Shoppailu on parasta huumetta ja parantaa lievän masennuksen :D Toisekseen työkkärissä käynti ei tunnu siltä, ellei käy sen jälkeen Anttilassa. Tästä on tullut mulle joku tapa :')


 Transformers, Transformers - Kaatuneiden Kosto, Batman Begins, Batman -Yön Ritari ,


Harry Potter & Deadly Hallows part 1, Number 23, The Imaginarium Of Doctor Parnassus,


Terminaali, Cast Away -Tuuliajoilla, Elizabethtown, Milk

Kaikenlisäksi kaupungilla ollessani porukat soittivat ja kertoivat, että menevät mökille muutamaksi päiväksi ja tulveta pe tai la takas. Kyllä kelpaa, on ainakin tekemistä näin ylläolevan perusteella.

= Elämä hymyilee, ei muistella viime perjantaita (it Hurts) ja leffojen avulla se onnistuu. Eli -Of to Neverland toisinsanoen, adios! 

(Edellee keikkapostaus joskus, öhöh)

18.3.2011

A Bit O' This & That

Blogin ulkoasumuutos.... Jälleen. Kyllästymisestä olen puhunut aiemminkin, jotenka miksikä toistelemaan enään asioita. Ajattelin "synkistellä" ja tehdä aika musta painotteisen ulkoasun ja muutenkin hyvin minua jopa raivostuttavan loppuunkuluneen puna-musta-valko sellaisen. Mutta tämä mielyttää silti silmääni kaikesta huolimatta :OTuli tapeltua muutamien Hurts kuvien kanssa kauan ja totesin etteivät ne olleet hyviä. No ehkä se vaihtelu sitten virkistää ja virkistihän se. Neiti Autumn on ollut pitkästä aikaa kuuntelussa ja I fell in love even more deeper (Ja kyllähän se on täyttä rakkautta ollut aina ennenkin. Mutta sekin taas _lisääntyi) =D


Ja tällein randomisti tältä pärstäni näyttää tänään. Siltä samalta näytän kuin aina ennenkin. Nyt tosin naamani on kuulema oranssi -.- Pitää ostaa jotain albiinoille tehtyä meikkivoidetta/puuteri oikeasti, menee hermot! Koska AINA vaikka ostaisin niitä VITIVALKOISEN näköisiäkin aineita, niin ne muuttuvat kellertäviksi aina. Ja minun naamaan ei tartu väri kesäisin koskaan, ongelmaihoinen kun olen. Nice... No jotain pitäis keksiä  kevyesti itsepäivittävää naamarasvaa tai vastaavaa. Mutta se siitä. Aamu oli kerranki jopa mukava, kun sai popitella stereoilla musiikkia ja meikata samalla, ilman että porukat olisi valittaneet mökästä. Taisin liikaa innostua tanssimaan, kun meikit eritoten kulmat kusasi, vaihteeksi. En jaksanu oikein keskittyä :'D

Ammatinvalintapsykologilla tuli käytyä tänään (helvetti on siinäki nimi :D) Ja oli aika hukkareissu, mutta ensiviikon torstaina tekemään testejä ja sitten sen jälkeen maanantaina vielä uudelleen. = Lisää hukkareissuja :D No pääsenpähän pois tästä kuolemantylsästä kylästäki käymään jossain muualla. Mietin edelleen mistähän sitä hakisi harjoittelupaikan. En kyllä haluaisi Tikkakoskelle minnekkään S-Markettiin tai sellaisiin :O Liikaa tuttuta naamoja. Mutta jokin vaatekauppa tai muu kiva putiikki olisi kiva :) W'll see...

Ja Anttilassa minä kävin. Porukat soittivat, että olisivat 5min päästä meijän "vakipaikalla" mistä hyö poimivat miut autonkyytiin. Kauhea kiire ja vauhdilla nappasin itselleni Inceptionin ja Puoliverisn Prinssin. Ja kyllä... kesti tosiaan kauan hankkia tuo jälkimmäinen :D No 6 euroa niin mikäs siinä (Kun kaikki ostamani potterini ovat olleet tuota hintaluokkaa) Ja siitä päästääkin siihen aiheeseen etten koskaan ole ostanut UUTTA leffaa, joka maksaa sen 20 euroa. Kallein on ollut 13 euroa. Lähestulkoon aina ostan niitä 6-7 euron leffoja vain, köyhä kun olen. Enkä raaski edes ostaa 10 euroa kalliimpia, kun on tottunut ostamaan noita halpoja vain. 

Ja sitten hyvin sopii perjantaihin tämä biisi. Nyt kun olisi vielä menossa bailaamaan ni olisi entistä parempi mieli. *Haaveilee bileillasta* Ja hitto Voicelta kun näin tuon videon niin en voinu olla ajattelematta että "Marry me Jennifer." Hhaha okei ei ehkä ihan, mutta pakko sanoo että on aika HOT! Mitä mie höpisen!?