25.9.2011

Just another happy Sunday

Sain tuossa eilen tekstiviestin Citymarketin johtajalta ja pyysi minut haastatteluun huomiseksi. :O Olin onnesta soikea ja vähän hämmentynyt, sillä juuri viikko sitten kerrottiin, että en pääsekkään vielä haastatteluun, sillä heidän kaikki harjoitteliat päättivät jatkaa sopimuksiaan. No toisin kävi ja jokin paikka aukesi ja tänään tulin haastattelusta, kourassa heti työsopimus paperit täytettynä! Se olis seuraavat 3kk Palokan Cittaris. Olen ehkä hieman onnellinen koska kotona istumine jo näin pitkään on ollut iha järkyttävä vitutuksen aihe. Toisaalta kuten aina varmaan, olen aivan paskan jäykkänä myös tästä työstä, et miten tuun pärjää ja suoraa 3kk soppari. Toivotaan oikeasti että siel tulee olee iha kivaa, koska muute voi olla vittumaiset 3kk eikä viitti sopimustakaa perua lainkaa koska tartten kokemusta. Huuhhuhh.... ei kai tässä voi kun ootta ja katsoa mitne käy...

Koska olen pr00 kuvajaa ja oli tylsää tänään niin tässä tosi hienolla rakaisella, vinolla, sumuisella teinipeilillä varustettu paska kuva, joka oli muuten iha ihka ensimmäinen kerta :O Not kidding. 


Si vähä pärstälukemaa


Ja lopuksi kävin Kaupasta ostamassa uusimman Demin ja sieltä löytyi tälleinen kiva paperihässäkkä miun seinää koristaa ;)) Kohtakohta 20 päivää <3


Jos sitä illasta tuijottelisi joitakin leffoja, kerranki hyllyssäni odottaa muutama leffa joita en ole vielä saanut aikaisekseni katsottua vaikka ovat lojuneet siellä yllättävän kauan! :O Tähän loppuun si muutaman biisi, koska nämä ovat vain parhautta tällähetkellä!





24.9.2011

30 Songs 30 Days = Day 23

Ennen biisi valintaa sellaisia kuulumisia, että mitään ei ole taaskaan tapahtunut. Kävin tuossa aiemmin, jo eilisen puolella aamusta hammaslääkärin tuolissa ja voin sanoa, että se lääkäri ryssi iha mukavasti mun väliaikasen paikan, mitä helvettiä. Näyttää kuin joku olisi lämäyttänyt hampaaseni kasan kovaa purkkaa.! :O ihan oikeasti. No jos tuosta pääsis myöhemmin eroon iha kunnon paikan kera.

Pyörähdin kaupungilla ja siellä vierähti pari tuntia yllättävän monia vaatteita kokeillen, olen viimein päässyt siihen pisteeseen et kokeilin viimein paljon uutta ja erinlaista mikä on oikeasti _ennekuulumatonta. Sysäsin epäilyni kankkulan kaivoon ja otin sitä mikä näytti kivalta ja koko oli oikea. Kaikesta tästä huolimatta mikää ei näyttänyt hyvältä ja vikoja löyty eikä istunut  Pisti vituttamaan aivan saakelisti. Yksi syy miksi kuljen negatiivisin mielin kaupois vaaterekkejä pläräten. No silti kyllä kannatti koska huomasin paljon uutta, ymsyms sellaista mitä tosiaa mun ei kannata koskaa hankkia päälle, mitkä käy mulle ja kui HELVEITN paljon materiaalilla on väliä ainakin mun kohal jos esim mekkoa ostaa! Jotenka siis iha kätevä oppitunti siinä tuli, niin hassulta ko se ehkä kuulostaakin :'D paitsi hei löysinhä mä yhen tuubitopin, mutta ei sellaisesta, niinki yksinkertaisesta viitsinyt pulittaa 25 euroa.

Päädyin sitten tämän vaatehärdellin takia *jännitysrummut* mihinkäs muuhuin kuin _Anttilaan. Jestas, pistäkää mulle jo porttikielto, vaikka kaksi leffaa sieltä vain tarttui.



 Eka on nähty monta kertaa, mut onha se aika tuitui leffa ja aika klassikko kamaa jos nyt noin voisi sanoa. Jälkimmäisen olen kerran aiemmin nähnyt muinoin ja muistelin, että se oli hyvä. Ja sitä se oli, kun juuri lopetin sen katsomisen hetki sitten, vaikka kyllä huomaa, että olin paljon pienempi tuolloin. Hieman on karttunut tuo lista kaiken maailman nähdyistä leffoista ymsyms ni eihä se niin enää vaikuttava ollut.


Day 23 -  A song that you want to play at your wedding


Ja tämäkin biisivalinta on "vale" sillä mä en oikeasti TIEDÄ YHTÄÄN mitä tähä laittaisin. En mie ole tälläsiä miettinyt. Olen ehdottomasti yksi niistä harvoista jotka eivät ole KOSKAAN miettinyt omia häitään. Oikeasti, en mie tiedä hääpuku toivettani, en paikkaa, en yhtikäs mitään. Tiedän vain et pienet häät ja si joku kiva paikka. Ei mulla ole mitää " ton mä haluan mun häihin EHDOTTOMASTI. piste. that's it." eiei never. So.. valinta on siis vähän "läppä" mutta biisi itsestään on aivan mielettömän hieno, hauska ja yllättävän hilpeä, vaikkei itse tarina sitä oikeastaan olekkaan. Pretty mad oikeastaan. Vähän kuin olisi kaikki ruuvit tippuneet päästä vaikka elämä onkin aivan kauhea mutta iloitset silti että pääset naimisiin, vaikka tiedät kuolevasi, kinda. 
Suosittelen kuuntelemaan ja kaikki negatiivisyydet pois ja tanssahtelee valssin tahtiin jota rytmittää miun ehdoton lempi muusikko neito:

Emilie Autumn - Marry Me



15.9.2011

Quick update!

Kauhea tauko ollut nyt tässä blogaamisessa, taas valitettavasti. Odottelen kärsimättömänä, että pääsisin taas töihin ja tänään sain juuri kuulla, ettei minua oteta vieläkään erääseen harjoittelupaikkaan. Hittovie alkaa tässä odotellassa mennä hermot jotenka alkaa uuden paikan etsiminen. Tää uutinen pisti eniten tänään vituttamaan siksi, että nyt tuli viimein naula arkkuun sen suhteen, että voin haudata kokonaan Hurtsin tallinnan keikan. :(( No ei voi mitään. Kyllä minulle tuo yksikin käy ei siiis aihetta valittamiseen, vaikka olisi tuo tallinna ollut vain yks iso unelma, kun olisin helposti keikkaseuraakin saanut monelta taholta.

Huomenna olisi matka niinki yllättävään paikkaan kuin Petäjävedelle ja Sussun luokse yhdeksi päiväksi ja siinä se minun viikonloppu oikeastaan onkin. Toivottavasti Anttilasta löytyisi taas jotain kivoja leffoja hyllyäni koristmaan.

Viikonloppuja siiis kaikille. Ja check this out; mulla on nyt tumblr ja siellä taidan olla vähän aktiivisempi http://stabtheheart.tumblr.com/

26.8.2011

Obsessed by Movies

Kuten otsikosta voi päätellä niin joku on käynyt taas Anttilassa ostoksilla. Hmm ja jälleen kerran sitä ennen kävin työkkärin penkillä istuu hurjat 3 minuuttia joka oli varsin syventävä kerrassaa. Joku voisi mulle pistää jonkun porttikiellon topteniin. Tai ainakin jonkun rajan, että kui monta leffaa saan ostaa vaikkapa kuukauden aikana. Nytkin kesän aikana olen ostanut 20 leffaa... No minkäs intohimoilleen voi. Jotkut ostaa kenkiä, minä ostan leffoja ja elän elämäni onnelisena makkarana sohvanperukoilla löhöillen. The end :D

Näistäkin leffoista jälkikäteen kun ne olen jo katsonut niin kaksi olisi voinut jäädä hyvin hyllyyn. Joskus jos raaskin niin voisi alkaa myymään halvalla noita mitä ei tule katsottua. Siinä mielessä luojan _kiitos olen kriittinen leffan ostaja niin ei tule melkei koskaan täyttä hutia jonkun leffan suhteen = Putkikatseinen kusipää kuittaa!

Beetlejuice - Sleepy Hollow - Fear and Loathing in Las Vegas


Burton & Johnny kokoelmat kasvoivat taas kahdella :D tykkään! Sleepy Hollowta on metsästetty ties kuinka monta vuotta ja koskaa ei ole minun silmiin osunut. ja kaksi muuta löydöstä olivat puhtaita vahinkoja. <3


King Kong - Donnie Darko - Vain Koiraihmisille - Bangkok Dangerous

Koska King Kong on vain <3 Ja Donnie Darkoa en olisi koskaa kuvitellut näkeväni iha hyllyssä :O öh mut viimeinpä seki plakkarissa. Kaksi alimmaista tuli ostettua jossain ihme "haluan lisää" höyryissä ja olivat aika kehnoja. Bangkok nyt vielä meni koska toimintaleffat uppoo melkei aina. :)


Ja sitten vielä juuri tässä pari sekunttia sitten sain uuden puhelimen. Edellisestä meni näyttö iha pimeeksi, muuten toimii ja on sen verta vanha malli et sitä ei kannata korjata lainkaa vaa suoraa heittää veslintua silläkin.


En kaipaa mitään yyberkallista, enkä sellaista olisi saanutkaan kun porukat tämän mulle ostivat. taisi vaivaiset 50 euroo maksaa kun oli tarjous (oikeasti sen 80 euroo ja joissakin maksaa vielä 120 euroo mikä on jo iha liikaa kun on vielä vanha malli kyseessä) kunha non soitin ja kivannäköinen niin si olen minä tyytyväinen. Ainut koetus on se et kuinka sujuu tekstaaminen ko kosketusnäyttö on kyseessä (ekaa kertaa käytän) No siihenki si kai oppii ei siinä muu auta :)


Ja sitten viimeiseksi mutta ei _todellakaan vähäsiseksi mulle ilmestyi tälläinen lifesaver viimeviikon aikana piristämään eläämääni... Ja pyöreät 50 päivää enään tuohonkin keikkaan. Jestas tää aika taas vain valuu ja valuu, valuu... What. is. air!? Aaaaah AMEN to that! en edes odota lainkaa... 8))


Are you looking for happiness?
Are you looking for something better?
Do you ever feel emptiness?

Are you scared it's gonna last forever?
Don't give it away, don't give it away

24.8.2011

30 Songs 30 Days = Day 22

Day 22 - a song that you listen to when you’re sad 

Pitkästä aikaa pääsen tähän listan kimppuun ainakin yhden otsakkeen verran. Valintani keksin tässä juuri koska taidan kyseisellä mielntilalla olla nyt niin on tässä tultu kuunneltua erästä tiettyä biisiä joka kolahti tuossa pari päivää sitten vasta :)

Adele - Turning Tables


Onse jännä. Sinkuista olen tykänny erityisesti Set Fire to the Rain teki todella ison vaikutuksen. Sitten jossain ihmeellisessä mielentilassa latasin levyn vaikka ajattelin et se ei varmaa ole edes hyvä. eikä se ekalta istumalta oikein miltään kuulostanut. nyt täs pari kertaa ajattelin vielä yrittää et jos ei vieläkää tipu ni si jätän sikseen. No toisin kävi. Turning Tables on jotain... <3 niin nää Adelen biisit tuppaa jättää iha sanattomaksi. Enkä oikee ole koskaan kokenut että tälläsisistä jakkara biiseistä tykkäisin näi paljo mut tuon 21 levyn biisit ja etenki se itse Adelen ääni on se kaiken avain. Tuntuu iha yhetekevältä minkälaine se biisi on mut se et miltä tää naine kuulostaa ja se kuulostaa todella hyvältä. Kylmiä väreitä menee välillä ja ihmettelen vieläki omaa reaktiota et mites se tällei :DD I guess I never know eihä täs muutakaa vastausta ole olemassa :)) Mut ylläolevaa biisiä suosittelen kaikille lämpimästi tai sitten ehdottamasti myös kaksi lemppariani Take It All ja Don't You Remember. :)