31.12.2011

Shopping

Tässä olisi viimeaikaisia ostoksia. kuvanlaatu on taas mitä on, haha :D mutta tykkään näistä kaikista todella paljon ja odotan että pääsen ostelemaan lisää aletuotteita tässä lähipäivinä. pitää vain koittaa hillitä shoppailu himoa joka on noussut iha iha pilviin tässä muutaman päivän aika iha räjähdysmäisesti. Se raha kun ei kasva puussa ja miun harjoittelu loppuu jo 9 päivä tammikuuta eli alle 2 viikkoa jäljellä ja si ei tuu rahaa ennenkuin keksin toisen harjoittelupaikan. Elikkä jonkinaikaa viimeisillä palkoilla pitäisi pärjätä (juuri kun maksoin vielä velkoja äitille melkein pari sataakin kaikenlisäksi) ettei ne si loppuisi iha seinään. wish me luck!

Tässä miun uusi todellakin näyttävä kaulakoru Glitteristä. Maksoi vaivaiset 8 euroa. Alunperin kympin mutta sain -20% sen. Ajoitus oli siis loistava. Pelkäsin iha hulluna et ostinko tuon iha turhaa ku pelottaa käyttää vähä tuollaisia mutta totesin että ostos oli kannattava ja rakastan tätä. <3


Kengät niinkin ihanasta paikasta kuin työpaikaltani, Cittarista x) haha. Mutta älyttömän mukavat kengät ja onha ne vähä kömpelön monon näköiset tässä kuvassa varsinkin mutta jostain kumman syystä ei sitten jalassa näytä niin pahalta vaikka käyttäisiki hametta, jonka kanssa yleensä haluaa vähän jotain sirompia kenkiä käyttääkkin.  


Tässä kuvassa tämä uusi pitsinappi paita on Zizzistä. Tosin senäyttää rumalta ryhdittömältä rytkyltä (koska hengaroitni on vain niin vaikeata xD) Mutta tämä on aivan ihana! Mukava päällä ja kaikkea pitsistä olen koittanu haalia jo pitkin tätä vuotta käsiini ja nytvasta  löytyi viimein jotain. Valkoinen toppi tuonne alle sitten niin hyvältä näyttää! Zizzi on kallis paikka mutta siellä oli kaikki puoleen hintaan niin tämä lähti vähän yli kolmella kympillä (ehkä hullu hinta jonkun mielestä, mutta eipä kauheasti haitannut minua) kun vertaa siihen alkuperäiseen 70 euroon :O Ihastelin tätä 2kk aiemmin kaupassa mutta juuri kyseisen hinnan takia jätin sen sinne. Ja ihanaa oli siis huomata tämän vaatteen olevan vielä myymälässä, kuin minua varten!


Ja paidan lisäksi tämä laukku on näistä ostoksista ehkä se parhain ostos! huomasin että nämä kaikki ostokset ehkä kaulakorua lukuunottamat käyvät todella hyvin yhteen vieläpä!! Damn I'm so good... at least just this once :D haha.


Tää laukku on niin monikäyttöinen. Käy asiallisiin menoihin, kuin kaupungille ja ilta tapahtumiinkin. Täydellinen  indeed ja on vielä todella kestävän oloista materiaaliakin vielä.


Pitäisi vielä kultaisia koruja hankkia niin sopisi laukkuujn paremmin. Itse kun omistan vain hopeisia pelkästään. Jos se tämäkin tapa muuttuisi sillä haluaisin vähä vaihtelua tuohon ainaiseen hopeaan . Tämän ostin siis Sokkarilta 27 eurolla. Alkuperäinen hinta oli 40 egee. :)


Kannattaa muuten käydä Sokkarilla jos on Lumenen Blueberry ripsivärien ystävä, kuten minä, sillä sieltä saa tupplapakkausen tuota ripsiväriä yhden hinnalla (15.95 muistaakseni) eli ei paha, ei paha! ;)

That's all. Ja nyt menen nukkumaan ja valmistaudun pitkillä yöunilla huomiseen ja uudenvuoden juhlintaan. bye!

30.12.2011

Christmas presents!

Tässä tällä lyhyesti tulin näyttämään kuvien kanssa mitä mie sain lahjaksi. Kaikkea hyödyllistä ja kivaa tulikin, määrällä ei ole koskaan väliä ja kelpaaha nyt omistaa nämä:

Elikkäs ensimmäisenä Hennalta sain sen mitä odotin kyllä eniten. House season 6. 

Haisulimuki Iiriltä (+ 20 euron lahjakortti Sokkarille, jonka ehdin jo käyttää xD)

Lahjakortteja!!!

Sussulta Clare Maguiren levy (jestas mikä yllätys love you woman <3)

Madonna setti siskolta ja kaulakoru veljeltä :)

Sitten "jouluinen" pärstälukema. Kuvassa vilahtaa uusin kaulakoruni josta myös toinen kuva tulossa seuraavassa postauksessa jonka teen tähän heti perään :)

Sain myös lahjaksi vähän suklaata, Kiroileva siili yöpaita jossa lukee "mä aattelen sitä kokoajan" se oli nyt pesussa niin siksi ei kuvaa. Sitten sain 80 euroa rahaa, joista jäljellä on ehkä 5 euroa. Kävin vähän alennusmyynneissä  ja siitä sitten ensipostauksessa kuten jo mainitsin :))

Eipä siinä muuta. Toivotan kaikille loistavaa uutta vuotta ja juhlikaa oikein kunnolla. Saa nähdä mitä sitä itse tekee ei oikein menny putkeen suuunnitelmat mutta kyllä tässä on kehitteillä muuta vastiketta. :))

5.12.2011

Accessories

Tänään ei päivä lähtenyt kauhean mukavasti sillä nukuin pommiin, kun puhelimesta oli loppunut akku ja käytän puhelimen herätyskelloa. No tunnin myöhässä sitten rättiväsyneenä kiukkusena töihin, mut eipä se sitten sen isompi episodi työpaikanpuolella olluna minkä tiesinkin, sen verta rentoa porukkaa on töissä! Ja muutenki kaikesta voi keskustella just vuoroist nii vapaasti kuin haluaa. Elikkä voin tehdä mitä _vain vuoroi milloin haluan ja minä päivinä vain miten haluan, kunhan vain ilmoitan milloi olen tulossa minäkin päivänä! coolah. :)) 

Mutta kuten otsikostakin voi päätellä niin tänään tuli ostettua kerranki jotain oikeasti tarpeellista (ei yhtäkän leffaa, miettikää sitä!) sain 30 euroa palaamaan näihin siis tänään ja en voisi tyytyväisempi olla ostoksiin! <3 ...and please, ignore the quality of the photos, once again. thanks! 


Elikkä siis uusi baari laukku ja tuo tuollainen mini pussukkalompakko. Huomasin itse lauantaina, kun kaverin lakkiaisia mentiin juhlistamaan Giggliniin, että kun rahapussi ei mahu pikkualukkuun ni rahat liikkuu irrallaa hukassa lauku pohajalla. Ja vaikka on pieni laukku ja sivutaskuja, niin siinä pienoisessa humalassa mikään ei löydy niin ajattelin tuollasen räsikyvän pinkin kukkaron ostaa että löytää _varmasti jos mistäkin kassista :D tykkään tuosta baarilaukun nahka/ketju yhdistelmä hihnasta paljon ja se käy hyvin alla olevan vyön seuraksi mitä parhaimmiten :)


Kaikki ostokset tuli ostettua Lindexistä, mistä tuskin olen vuosiin ostanut mitään, mikä siis oli hienoinen yllätys. voisi useamminkin alkaa nyt käymään siellä kun nyt löysin paljon kaikkea kivaa sieltä! 

Oh olipas taas tylsä selostus. Anteeksi laiskuuteni. Marraskuun ekana päivänä yksi hikinen postaus. saa nähdä jos sitä alkaisi tässä enempi sopertaa asioita tännekkin. I blame Tumblr. kaikki aika menee vain ja ainostaan siellä, minkäs teet :')) Ensi viikolla olisi tarjan joulukonsertti Petäjävedellä teidossa ja siinä mielessä jännät paikat koska mie kun en ole _vieläkään kyseistä naista nähnyt livenä. Huhuhh. Nyt sitten viimein koittaa seki päivä. Susannast saan keikkaseuraa mukavasti ku kyseinen naikkonen asuupi siellä juuri sopivasti! :))

Kohta olisi mun blogin 1 vuotis synttäritki. :O öööh tuntuu et olen pyöriottänyt tätä vasta ihan vähäse aikaa mutta jooo. Vuosi paskanjauhamista siis takana toisinsanoen! jatketaan seuraava vuosi sitten samalla linjalla :D

Hyvää Ihtenäisyyspäivää vain kaikille!!!

1.11.2011

Scheiße

Niin saatoin ehkä aiemmin ohimennen sanoa, että leikkautin hiuksiani :) Eihä niihi mitään paljoa tehty ja uskokaa tai älkää ihmiset mutta minä menen parturiin tässä as soon as I can ja sitten näette mitä olen keksinyt. Pelottaa iha vietävästi tuleeko uusi tyyli sopimaan minulle, mutta päätin että tämä reilu kolmen neljän vuoden samanlaisuus saa painua hittoon ja hankkia uuden, tykkäsin tai en. Olen iha ihme perfektionisti tässä suhteen ja tuntuu ettei meikän naamaan istu mikään malli. No se nähdään sitten myöhemmin mutta saanen pamauttaa kuvan josta näkee KUINKA PALJON multa lähti hiuksia kun sisko niitä ohensi ja lyhenti sen 10-15cm itse katsoin peilistä silleiin "no eihä nää näytä yhtää erilaisilta leikkasitko ollenkaa " ja sitten katsoin lavuaariin. OI KYLLÄ se leikkas ja paljon leikkasikin. Mistä näitä hiuksia oikein tulee? Olen aina omistanu vitun paksut hiukset ja silti vaikka näitä ohennettiin niin tuntuvat yllättävän isolta tupolta! :D No eipähä si tarvii hiusten ohentumisesta vanhemalla iällä pelätä.


Huomatkaa alimmaisessa kuvassa vasemmassa alalaidassa pitkä hiussuortuva, eli tuon mittaisia ne pisimmät hiukset oli mitkä napsaistiin pois.


Ennen leikkelyä hiukseni olivat todella pitkällä alaselässä ja jos kallistin päätäni 45 astetta henkilöä pystyin tuntemaan että hiukset osuivat perseeseen. Hupsista en edes itse tajunnut kuinka pitkät ne oikeasti oli :O Ja tässä vähä tulosta sitten jäljestä eihä tuosta oikein näe mitään kun sihti oli maailman huonoin. Olen pr00. Sekä naamakuosi täys kymppi mut elkää siä kahtoko.


Tuossa eilen sitten ollessani hennalla otettiin hieman kuvia tylsyyttään kun hällä tuo järkkäri on nyt viimein kesästä asti ollut hallussa. Eipä siitä oikein mitään tullut kun en osaa olla kameran edessä eikä kumpikaa tiedä mitä/mistä/millaisia kuvia edes otettaisiin. Eli se menikin sitten vähä kieli poskella mutta hauskaa oli sen varmaa kuvistakin näkee. Plus että vielä galleriasta jouduin nämä omalle koneelle kopsaa ni laatuki kärsiny varmaa matkalla, mutta silti muide mitä järkyttävään laatuun verrattuna nää on aika timattisia. Lol.  :D 

Eli tässä siis -On Vaikee Olla Ihana- Photosessio



Koska kenenkä silmä voi mennä noin!? xD Mutta tässä miun uusi takkio btw, ei siitäkää nii erityistä kuvaa otettu mutta tuollainen miljoonalla hakasella kiinni menevä armytakki jota himoitsin melkein puolivuotta eräällä nettisivustolla ja viimein se oli minun! <3 Ja nuo uudet kengät ovat näissä kuvissa jalassani, jotka jotenki hassusti viime kerralla myös "esittelin" jo






Keikkalippu rintamasta ja postaust tulee varmaa myöhemmin sillä ainakin näillä näkymin Emilie Autumnin lippujen kohdalla on jotain häikkää ja kaikenlaista draamaa niistä sitten myöhemmin kun asia toivottavasti selvinee piakkoin! Minä menen tästä nyt katsomaan leffaa ja löhöämään sängynpohjalle ja peiton alle. Hyrr, ootteko oikeesti huomanneet kui vitun kylmä tuolla on ollu eikä ole edes pakkasta! :O

Ja loppuun joku hirveä demo versio Devotionista. Ei jeesus. Miten tää voi olla parempi näin kuin levyllä!?
 Theo y u so god damn perfect!?


30.10.2011

I'm the happiest person in the world!

VIIMEINKIN päätin tehdä tälläisen lyhyen/pitkän kertauksen kaikista iha MIELETTÖMISTÄ asioista jotka ovat tapahtuneet tälläviikolla! Siis aivan käsittämätön viikko takana, sillä isoja mielettömiä ja yllätykselillisiä uutisia valui pitkin viikkoja verkkokalvolleni ja sai aikaan mahdottoman isoja onnelisuuspurkauksia! Aloitetaanpa ihan järjestyksessä selamaan miun uutisia.

Eli heti maanantaina tippui jokin iso pommi suoraan naamani eteen kun olin tullut töistä rättiväsyneenä kotia. Istuin koneelle ja huomasin ensimmäisen Facebook päivityksen Hurts bändiltä. Ja mitä minä NÄINKÄÄN. Minun ottaman kuvan Hurtsin Helsingin Jäähallin keikalta viikko takaperin Theo Hutchraftin linkkaamana! asdfasfasdfg EI LUOJA miten tälläistä voi tapahtua!? Antakees miun vielä selittää. Theo ei koskaan linkkaa fanien kuvia, ei ainakaan Twitteriin johonka hän myös laittoi tuon samaisen minun ottaman kuvani. Hän laittaa erityisesti twitteriin aina omia kuvia maailmalta kun ovat kiertueella, ei koskaan_ kenenkään muiden. Shokki oli siis aivan hienoisen iso ja voin sanoa että kyllä mie taisin vähä kiljuakkin, kun puhtaasti SÄIKÄHIN tätä kaikkea aivna julmetusti. Ja näin fanina tälläiset merkitsee tosi paljon, ja tälläistä asiaa on aivan turha sen tarkemmin selittää ihmisille joilla ei ole suurta intohimoa jotain bändiä kohtaan jotenka sen enempää en ala kuvailemaan fiiliksiäni. Olen jotenkin otettu kun ei se kuva edes ollut mitenkään hieno vaikka hyvin tilanteen kuvaan sainkin vangittua ja ehkä se sitten ratkaisi koko pelin :) Ja tässä kuva otettu koneesta sekä twitter et FB päivityksestä <3 Kuten otsikosta voi päätellä I'm the happiest person in the world ja siltä se tuntuikin ja tuntuu edelleen mikä on ihana tunne. Toivon vain ettei kyseinen herra löytänyt minun Tumblriani ihan vain omaa mielentervyttänsä ajatellen. Ei luoja. We're so screwed!



Sitten vielä samaisena jo vitun iloisena maanantaina abou 15min tämän jälkeen luin toisen tilapäivityksen ja selvisi että Nightwish julkaisi suomenkirteu päivänsä! SIIS MITÄ!? Ei voisi parempi onni osua kohdalle ja seurauksena lisää kiljumista. Fanityttöilylle ei voinut mitää ja Katin henkinen ikä tipahti sinne 11.v luokkaan taas aika urakalla. But I ain't gonna give fuck.. so. :D Ja siis Jyväskylään ovat tulossa ja se on varmasti meno sinne sitten! mahdollisesti matka käy myös Helsinkiin ja Tampereelle, ainakin edes toiseen noista. Tulisi aivan helvetin eeppinen keikkaputki, koska kaikki nuo kolme keikkaa ovat peräkkäisinä päivinä to-pe-la! Olen aina haaveillut tälläisestä putkesta ja nytkun on viimeinkin täysi-ikäinen näin Nightwish keikkoja katsellessa niin toteutuskin on hyvin helposti iha mahdollinen! <3 Lössi kasaan ja sitten jostain vielä auto alle niin voin sanoa että Katilta pamahtaa aivot. Tätä on niin odotettu. NW:n sinkkuki pärähtää soimaan Marraskuun alussa ja Marraskuun vika päivä levy olisi kanssa kourassa = Down to the rabbit hole...



Sitten vuorossa tiistai ja vähän tälläinen hillitympi ilmoitus mutta iha outoa. Outoa indeed. Sain siis kymmeniä kertoja kuulla Galleriassa/Twitterissä/ Tumblrissa samanpäivän aikana että 
"hei se olet sinä sieltä sivustolta" tai että  "Hei huomasitko theo linkkas sun kuvan!" ...
"Hei oonki seuraillut sua jo ties kuinka paljo, ihana blogi" .....ja lisää vain.... 
"Hei linkkasin sun blogin demiin, ja hei hienoa toi sun kuva juttu minkä Theo linkkas" ...ja jatkuu... 
" hei oot se galleriasta ja olitki tossa jonossa meidän takana muistan sut. "...ja... 
"Joo luinki koko Tumblr meni sekaisin siitä Theon linkkaamasta kuvasta, iha hullun hienoa
^^ SIIS MITÄ? Tuntu et tää on jo vähä liikaa johonki helveitn demin linkattuna ja kaikki tuntee mut. Mikä "fame" musta nyt tuli si ykskaks, häh!? :O Vähä pelottavaa vaikka samalla onha se tosi kiva että lukioita on tullut 2 viikon aika 50 kpl iha tuosta noin vain! Wow iha vitu härö fiilis tuli vain tästä kaikesta. *hides*

Ja viimeiseksi sitten tuossa eilen kuulin että Emilie Autumn tulee vihdoin ja viimein takas suomeen ensi Huhtikussa ja vieläpä KAHDELLE keikalle <3 Minä en onnelisempi voisi olla. Mulla on musiikissa sellainen pyhä kolminaisuus = Hurts, Nightwish ja Emilie Autumn ja nuita ei rökitä kukaan. Ei ainakaan tällähetkellä näe että mikään voisi tuon ylittää, mutta elämä osaa aina yllättää. Mutta anyway. Nämä kolme ovat olleet mun elämässä todella suuressa merkityksessä ettei sanat riitä. Nightwish oli se miun ensimmäinen ja sitämyöten rakkain yli viisi vuotta rinnalla ollut bändi joka teki miusta vähä enemmän ihmisen, tosin ehkä hullunkin. Ilman heitä en olisi tosiaakaan tälläinen ihminen kuin nyt olen. Sitten Hurts ja Emilie tosi paljo samalla linjalla ovat nostaneet mut pohjamudista pois ja olleet se henkinen tuki josta sain sitä kuuluisaa empatiaa, hyväksyntää. Tunnetta että I'm not alone with this. Hirveetä kliseepaskaa tiedän ja inhoan puhua tälläsiä asioita koska nekuulostavat aina yhtä kornilta. Mutta that's the most ultimate truth näin kuitenkin näin rakkaat lukiani :)


Vip lippujakin tulee myyntiin tulevana keskiviikkona ja tarkoitus olisi ehdottomasti saada moinen lippu keinolla millä hyvänsä! Tahdon tavata tämän neidon ja jos oikeasti hintaan sisältyy vielä että saa hänen kirjansakkin vielä niin voin sanoa ett mikätahansa bussi/lentokone maantiejyrä voi mielihyvin ajaa päälleni kirjan luettuani koska sitten voin kuolla onnelisena. Ihan oikeasti. Olen tuonkin kirjan halunnut jo monta vuotta mutta ei sitä oleviitsinyt miljoonia pulittaa että se Amerikasta tänne Suomeen rantautuisi postitse. Tulee aivan unohtumaton viikonloppu kerä Rosman ja monien muiden tuttujen kanssa nuilla keikoilla. Ihmettelen edelleen mite niin moni joka kuuntelee Nightwishia tykkää Emiliestä. Tuntuu et todellamoni tykkää. Weird tää on iha sama juttu kun kaikki jotka tykkää Hurtsistä ovat hulluja 30 Seconds To Mars faneja. Kyllä kuulitte oikein eikä musiikillisesti ole niillä mitään yhteistä. Elämä osaa yllättää sen olen todennut. You never know.

Tälläinen tämä minun postaus nyt olisi. Monta pientä ja ehkä turhaakin aihetta olisi mielessä ja saa nähdä miten saan niistä kerrottua tänne ja kuinka pian kun työviikko se tuossa alkaapi huomenna taas, Plääh. Mutta siihen asti heihei vaihteeksi ja toivottavasti piditte tästä miun lässynlässyn ihkutuspostauksestani ja arvostan sitä enemmä ko osaatte arvatakkaan jos luitte tämän loppuun! Minäkun olen hyvä aina jauhamaan jos minkänäköistä paskaa :D